neděle 18. května 2014

Co týden dal...

Ahoj!
 Tak se poslušně hlásím, že jsem zpět s rubrikou Co týden dal...
Je tomu už nějaká chvíle, co jsem přispěla článkem do této rubriky a za to se Vám všem, co ji čtete, moc omlouvám! Ale nebudu zbytečně zdržovat a rovnou přejdu k věci :D


Tenhle týden nebyl moc dobrý a utekl tak rychle, že jsem si to ani neuvědomovala. I když je už květen a známky jsou mi takřka k ničemu, pořád píšeme samé testy. Jediná angličtinářka řekla, že už to nemá cenu, a proto budeme do konce roku už dělat jen opakování - předložky, časy atd.

Jinak ohledně středních škol - nevím, jestli jsem to už psala :D - přihlášky jsem dávala na: Ekonomické lyceum a Gymnázium Legionářů, obě školy jsou v Pb. Přijata jsem byla na obě školy, ale nakonec jsem se rozhodla pro Ekonomické lyceum (Ne že by mi všichni neříkali, že jsem měla jít na gympl -_- )
 Rozhodla jsem si přeskládat knihovničku :3 Na ten bordel okolo nekoukejte' 

Best selfie EVER! ♥ 

Konec prokrastinace! 

To také musí přestat! :D 


SLEDUJETE THE 100?


Bellamy & Clarke♥ 

Techmania Plzeň♥ 
S tím mohu jen souhlasit :3 


Už se strašně těším na léto a na brigádu na koupališti...


Tohle bude asi všechno... dneska to byla slátanina všeho :D
Mějte se fajn a užijte si nedělní večer. 



15 komentářů:

  1. Taky jsem si předělávala knihovničku. :) A The 100 až po přečtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to měla v plánu přečíst, ale jak jsem tak pročítala recenze... seriál mě baví víc a myslím si, že bych knihu porovnávala s ním resp. vztah mezi Bellarke :D

      Vymazat
  2. Tá selfie je tuším všade strašne populárna :D

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluju k prijeti! prvnich 100 nesleduju ale v patek jsem si koupila knizku a az ji prectu tak se chci zacit divat :) pekna knihovnicka, ta moje by uz taky potrebovala prerovnat :-/

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Já jsem to také chtěla tak udělat, ale nevydržela jsem to :D

      Jéé, děkuji za odkaz, ráda se zúčastním! :3

      Vymazat
  4. Gratuluju k přijetí! :) Taky jsem chodila na Ekonomické lyceum, zase tak špatné to nebylo, jen jsem pak měla problém s matematikou k přijímačkám na VŠ, musela jsem se ji doučit sama. Ale jinak je mi tvoje volba sympatická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bojím spíš účetnictví než matematiky jako takové :D Ale to snad nějak zvládnu. To je milé :))

      Vymazat
  5. Gratuluju k přijetí! ;) Já jsem ve druháku na gymplu a už teď je to záhul, co teprve ekonomické lyceum. :D Hlavně ať se ti tam líbí. ;) A když jsi byla v Techmanii, to bydlíš někde v okolí Plzně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) Podle mě je těžší gympl, ale uvidíme... třeba změním názor :D V okolí Plzně... No bydlím v okolí Příbrami to sice není tak daleko Plzně, ale okolí to také zrovna není :D

      Vymazat
  6. Taky se moc těším na léto. Jen škoda, že žádnou brigádu nemám :D Gratuluji k přijetí na obě dvě školy! Bylo asi hodně těžké se rozhodnout, že? :))
    Jinak taky si plánuju přeskládat knihovničku. A u Prvních 100 pořád uvažuju jestli si mám první přečíst knihu nebo se první podívat na seriál :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo...někdo radil gympl a někdo ekonomku.. :D
      Já bych se podívala jako první na seriál, protože je nejúžasnější :3 :D

      Vymazat
  7. Furt se divím, že ti nepřišel dopis :/ Taky jsem na tu fotku koukala :D Přidával ji Mišánek na twitter :D Gympl je sračka.

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.