neděle 11. května 2014

Recenze: Líbání zakázáno - Líbání zakázáno 2

Hlavní hrdinka, patnáctiletá Mako, se nedávno přestěhovala do Tokia a nastoupila do nové školy. Hned si ale svou nešikovností zadělala na problémy a musí za trest sloužit jako pomocná síla zvláštnímu Klubu kavalírů – jediné třídě chlapců na jinak dívčí škole. A to ne ledajakých chlapců, ale velmi pohledných, dělajících dívkám romantické pomyšlení. Mako se do nejhezčího a nejlepšího z nich zamiluje. Jenže takový kavalír nesmí žádné ze spolužaček city opětovat, dokonce ji ani nesmí políbit…

Už jste slyšeli o populárním anime Ouran High School Hot Club? Jestli máte toto anime rádi, doporučuji Vám mangu Líbání zakázáno. Je to jedna z mnoho obyčejných Shojo mang, které vás sice nechytí za srdce, ale určitě vás pobaví a zalíbíte si všechny hlavní hrdiny stejně jako já.

Mako je obyčejná dívka, která chce zapadnout do nové školy, jenže s jejím štěstím pozdě zjišťuje, že je to pouze dívčí škola a ještě k tomu s klubem kavalírů, ke kterým chodí mladé dámy. Jsou tu však pravidla, která nesmí nikdo porušit. Žádný opravdový vztah s kavalírem, žádná pusa s kavalírem a nic, co by se přibližovalo představám Mako.

Nesmát se u mangy byl vážně těžký úkol, protože všechny vtipné scény, které tam byly, mě donutily smát se na celé kolo. Humor podávaný s lehkostí a jednoduchostí bývá většinou ten nejlepší.

Pro koho je manga určena? Pro náctileté dívky, které se rádi ponoří do vymyšleného světa s vymyšlenou školou a vymyšlenými, ale za to velmi pohlednými, hrdiny. Mně se manga sama o sobě líbila, ale pořád mi tam chyběl jistý faktor, který by mě u ní nudil sedět do té doby než ji přečtu.

V tomto světě je možné všechno, a proto mě ani nepřekvapuje, že i pusa znamená hodně. Mangy se někdy vymykají lidskému chápání, protože to, co jejich autoři dokáží vymyslet bývá často překvapující. Ale co už, fantazii se meze nekladou.

Na třetí díl se rozhodně těším, ale trochu se bojím, že to bude plytká manga, které skončí tak, jako všechny ostatní tohoto žánru. Mám ráda sladké konce plné romantiky a klišé, jenže u téhle mangy bych možná ocenila otevřenější konec, aby si čtenář mohl domyslet, jak to vlastně celé skončilo. Za mě 3 hvězdičky.


Název: Líbání zakázáno 
Série: Kiss Me Host-Gumi
Díl: 2#
Autorka: Náči Júki 
Nakladatelství: Zoner press
Překlad: Barbora Klabačková 
Rok vydání: 2013
Počet stran: 184 



Zdroje:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.