středa 25. července 2012

U. Poznanski

Jméno : Ursula Poznanski 
Datum narození : 30.10.1968 ve Vídni
Něco o autorce : Po absolvování vysoké školy začala studovat  japonské studie, publicistiky, práva a divadlo. Od roku 1996 pracovala jako  novinář a  od roku 2003,  vydala knihu . Právě teď žije se svojí rodinou ne jihu Vídně.

 Proč jsem si ji vybralo pro tento týden ? 
Tuhle autorku jsem ani do nedávna neznala , ale když jsem začala číst Erebos zajímalo mě kdo ho napsal. To jméno mi přišlo jako mužské a proto mě zaskočilo , když mi v Googlu vyjel obrázek ženy.  Její styl psaní mi vyhovuje , ale ještě jsem knihu nedočetla je možné , že mě zklame nebo mě ještě překvapí. Erebos je zatím její jediná kniha , ale jestli do budoucna ještě nějakou vydá určitě si jí od ní koupím :)




1 komentář:

  1. Erebos zrovna čtu a je to opravdu zajímavá četba. Autorka má zvláštní styl, ale zatím se mi to líbí. :))

    (Skřítek | http://nocni-skritek.blog.cz/)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.