pátek 20. července 2012

Nakladatelský maraton - FRAGMENT

Tento projekt pořádá Verča.

Já jsem si pro dnešek vybrala nakladatelství Fragment.


• Letopisy Narnie - Poslední bitva 
• Erebos - Hra která zabijí 
• Nemám žádné jméno
• Zn. Hledám chlapa 
• Ségry na zabití
• Matika a další pohromy
•Ty kluci jsou fakt šílení 

+ my chybí Eragon , kterého má půjčená kamarádka na prázdniny 
• Eragon

______________________________________________________

Tak tohle jsou všechny moje knihy z  nakladatelství Fragment. Ještě vlastním pár encyklopedií , ale ty jsem nefotila. Jsem ráda , že spolupracuji s nakladatelstvím Fragment a proto mám možnost mít víc knih z tohoto nakladatelství. Sérii Narnie jsem dostala od sestřenice ke svátku a byla jsem za ní opravdu hrozně ráda. Knížku Percy Jackson mám od spolužáka ;) Nebezpečnou lásku jsem si koupila sama , Erebose a nemám žádné jméno mám jako nejnovější RC , které mi došli ve čtvrtek a do těch jsem se ještě nepustila. Dva díli ze série Hunger games. Je vidět jak je první díl o něco vyšší než ten druhý. Deník úúúplně obyčejného je recenzní výtisk a Zn. hledám chlapa jsem si koupila v Levných knihách. Krvavá romance je recenzní výtisk a Temnou akademii jsem si koupila já. Poslední 3 knížky jsou ze série Klukům vstup zakázán . 

Celkem 21 knih


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.