pondělí 30. července 2012

Mystery books ( 2 )


Tohle meme pořádám já a Zuzzi (její blog ) .
Anotace :

Před začátkem nového semestru se Darkova akademie stěhuje do New Yorku. Cassie už není jen nováčkem, který jen tápe. Stala se silnou osobností, odhodlanou skrýt svá tajemství. Poté, co byla přijata mezi Vyvolené, se musí vyrovnat se svými neuvěřitelnými schopnosti. Její láska ji přivádí do nebezpečí a zlovolný duch v jejím nitru získává stále větší moc. Zvládne se Casiie postavit mocným silám a nenávisti? Zachrání své přátele od strašlivého osudu, anebo je zahubí, aby spasila sama sebe? Kdekoli se objeví Darkova akademie, tam je smrt nablízku..Druhý díl napínavé tajemné série. Kdekoli se objeví Darkova akademie, tam je smrt nablízku...

Výš o jakou knihu se jedná ?? Napiš do komentářů a uvidí se jestli máš pravdu ;)

4 komentáře:

  1. Temná akademie 2 - Spotání..
    tuhle knížku náhodou vím.. ´))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si myslím, že je to Temná akademie. Nevím sice jestli 1 nebo 2, protože jsem zatím ani jedničku nečetl, ale chystám se ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Temná akademie je dobrá tu doporučuji ;)

      Vymazat
    2. Jo, slyšel jsem :D Snad se k ní dostanu - docela mě to láká a za chvilku vyjde dvojka, takže bych měl vážně pohnout :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.