pondělí 23. července 2012

Mystery books ( 1 )

Tohle meme pořádám já a Zuzzi (její blog ) .

Anotace :
Vysloužilý armádní důstojník John Matherson se přestěhoval s rodinou do Black Mountain v Severní Karolíně. Nedávno ovdovělý John a jeho dvě dcery žijí v přívětivé maloměstské rutině. Jednoho dne ji však něco naruší - najednou přestanou fungovat všechny elektrické spotřebiče. Že by rozsáhlý výpadek? Pravda je však krutější, než by se zdálo - za vším je výbuch EMP, elektromagnetické bomby. A výpadek zdaleka nebude jen dočasný… Kdo přežije v zemi, která se z blahobytu rychle propadá do archaické společnosti? Docházejí léčiva, násilní vykradači se začínají organizovat do tlup, objevují se první fámy a domněnky o původcích útoku. Den za dnem ubíhá od propadu do temných časů, až se uzavře rok. Rok Johnova boje o zachování rodiny, života, budoucnosti… Strhující postapokalyptický román překvapí svou uvěřitelností a nepustí čtenáře, dokud se nedobere poslední strany.

Výš o jakou knihu se jedná ?? Napiš do komentářů a uvidí se jestli máš pravdu ;)

3 komentáře:

  1. musela jsem si to najít nevěděla jsem.. ale zní to docela dobře, možná si tuto knihu někdy přečtu.. =))

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež som si tonašla:) ale nejdem prezradzat :) nech si pohľadajú aj ostatný :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.