sobota 21. července 2012

Knižní prostřeno ( 3 )

Toto meme má na svědomí  VeEee :))







1.Předkrm 
Fly high!- Leť výš 1
Nacumi Óči
Moje recenze


Jako předkrm jsem si tentokrát vybrala mangu. Manga Fly high! je velmi povedená a také jedna z mích nejoblíbenějších. Je velmi pěkně nakreslená a ten příběh je také velmi krásný. Hlavní hrdinku jménem Meru Tačibana si snad nemůžete neoblíbit.





2. Hlavní chod 
Malá ručka
Susan Hillová


Tahle kniha mě vážně dostala. Skoro jsem tomu příběhu i uvěřila a četla v jednom kuse. Kniha za to opravdu stojí. Je to dobrá duchařina při , které vám přeběhne mráz po zádech. Kniha je menších rozměrů , protože má pouze 115 stránek. Celý příběh je napsán opravdu velmi dobře a každou chvíli nevíte , co se stane dál. Obálka je také velmi krásná a mě osobně učarovala je taková tajemná a záhadná. 

3.Dezert 
Oliver Nocturno - Upírova fotografie
Kevin Emerson 

Tahle kniha je opravdu jenom fantasy. A nejspíš osloví mladší publikum , ale mě se i přes to líbí. V knize nechybí okamžiky plné napětí. Jinak se kniha čte jedním dechem a čte se velmi dobře , protože písmo je sice větší , ale i tak se čte pěkně. V knize nehledejte romantiku je to prostě upířina pro menší. 


2 komentáře:

  1. Tak tedy, slečno, ta fotka v záhlaví blogu je absolutně úžasná:) Asi si půjdu konečně koupit slamák :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mě se ta fotka také moc líbí :) Jj ten by ti určitě slušel ;)

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.