neděle 22. července 2012

Deep down popular


Název : Deep down popular
Autorka : Poebe Stone
Nakladatelství : Scholastic
Počet stran : 280
Rok vydání : 2009
Anotace : Je tradice  kvůli  Winn-Dixie je to okouzlující příběh o divoké lásce s nejpopulárnějším klukem ze školy.
 Jessie Lou je šíleně , hluboce a vášnivě zamilovaná do Conrad Parker Smitha. Škoda , že on je nejpopulárnějším klukem v její škole. Jessie Lou má krátké vlasy a je menší postavy. Za to Conrad je vysoký a je kapitánem fotbalového týmu.
Ale pak si Conrad zlomí nohu a nemůže dělat to , co dělal do teď. Jessie Lou s ním začne trávit více času. Zapomene Conrad na ní až dostane ortézu ? A bude s ní  i když  bude zase králem školy ?



Moje hodnocení obálky : 4/5
Moje hodnocení : 3/5


Můj názor : 
Takže moje první anglická kniha konečně dočtená. Četla jsem jí asi měsíc , ale stálo to za to. Nějaké to slovíčko mi musel poradit Googl  , ale i tak sem na sebe hrdá. A proč ? Protože si říkám , že to mohlo dopadnout ještě hůř a to bych nechtěla.  

Hlavní hrdinka Jessie Lou mi většinou pila krev. Do půlky knížky o Conradovi jenom mluvila a žádné seznámení nebo něco takového. Jessie Lou je holka , která je ve škole nepopulární , na obědech sedí sama , nemá kamarády no prostě je sama. Její sestra byla ještě horší , sice populární a hezká , ale hrozně vymaštěná. Její mamka jí v ničem nechápala a spíš jí jenom tak pošťuchovala. Jedině její děda jí občas rozuměl a někdy pomohl. 

Kniha se četla velmi dobře , ale pomalu utíkala . Už jsem si myslela , že jsem za půlkou , ale pořád jsem byla skoro na začátku. Písmo bylo a stránky hodně slabé. 

Obálka je velmi pěkně sladěná a ty nohy s punčocháčemi a botami jsou hezky sladěné. Kniha se drží hezkých a veselých barev. Hlavně zelené a žluté. Pak je tam ještě oranžová a slabě růžová barva.  
_______________________________________________________________________________
Takovéhle recenze jsem už na pár českých a slovenských stránkách viděla a proto jsem se rozhodla to také vyzkoušet na tuto knihu :)


Můj výraz po dočtení první kapitoly..
image

Můj výraz , když Jessie Lou povídala zase něco o Conradovi..
image

Rodinné hádky..


Jak vypadala Jessie Lou , když byla v blízkosti Conrada..
image

Jak se chovala její sestra...


Můj výraz v půlce knihy...


Moje očekávání ...


Když si Conrad zlomil nohu a Jessie Lou ho měla odvést domu..


Když to dali skoro dohromady...


Já tušila , že se něco zvrtne...


Ufff .... Skoro jsem myslela , že to tak skončí..


Konec :))



Jak jsem se tvářila po dočtení knihy..
funny gif picture3 gif
Já to říkala , že to tak skončí !! :))

Závěr : Kniha byla velmi pěkná a jsem ráda , že jsem si ji mohla přečíst a nelituji toho ;)



4 komentáře:

  1. Úžasná gif recenze, obrázky jsou naprosto úžasné a docela ráda bych si právě tuto kniha, jako první svou nějakou lehčí anglickou, chtěla přečíst :))))) Opravdu jsi mě pěkně nalákala na tuto knihu :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jsem ráda , že jsem tě nalákala :) Kniha za to opravdu stojí :)

      Vymazat
  2. Mě ty gif recenze vážně baví :D povedla se ti :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.