neděle 15. července 2012

Knižní prostřeno ( 2 )

Toto meme má na svědomí  VeEee :))




1.Předkrm
Mrazení
Mrazení
Maggie Stiefvaterová




A protože je léto tak jsem si jako předkrm vybrala knihu , která je čistě romantická. Tahle knížka je opravdu velmi hezká , ale nehledejte v ní chvilky při kterých nebudete vědět co se stane v dalším momentu. Knihu jsem si vychutnávala v každém momentě a opravdu se mi líbila.






2.Hlavní chod
Čas něhy
Čas něhy
Lenka Lanzcová




Někteří si řeknete , že tahle knížka vypadá jako z roku raz dva a taky vás možná odradí , že je od české spisovatelky . Ale nenechte se odradit těmito věcmi , protože tahle knížka opravdu stojí za přečtení. Je to prostě letní láska ve které je spoustu zvratů a napětí. Tahle knížka je moje nejoblíbenější od Lenky Lanzcové.




3. Dezert
Zavržený
Zavržený
Becca Fitzpatricková






A jako dezert jsem si vybrala knihu Zavržený. Tahle kniha si mě omotala kolem prstu a já už se nemůžu dočkat čtvrtého dílu. Je moc pěkně  napsaná a jsou v ní romantické kudrlinky. Kdo nečetl opravdu doporučuji , protože Patch ♥ je prostě dokonalý.



0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.