čtvrtek 12. července 2012

Deník malého poseroutky - Ošklivá pravda

Název : Ošklivá pravda
Série : Deník malého poseroutky 
Díl : 5
Autor : Jeff Kinney
Nakladatelství : CooBoo
Rok vydání : 2011
Počet stran : 217
Česká anotace : 
Greg Heffley se nemohl dočkat, až vyroste. Ale je dospívání fakt taková sranda? Zničehonic se musí vyrovnat se spoustou společných holčičích a klučičích večírků, větší odpovědností, a dokonce i s nepříjemnými změnami, které se „stárnutím“ souvisejí… a to všechno bez svého nejlepšího kamaráda Rowleyho. Zvládne to Greg sám? Nebo bude muset čelit ošklivé pravdě?


Moje hodnocení obálky : 3/5
Moje hodnocení : 4/5

Můj názor : 

Jsem ráda , že se mi do rukou dostal konečně i pátý díl z této úžasné série. Každý díl je lepší a lepší a bavím se u čtení čím dál tím víc. Tahle knižní série mi opravdu sedla a je jednou z mých nejoblíbenějších. Opravdu se mi líbí, že Jeff popisuje každou příhodu vtipně a myslím si, že on je velmi talentovaný spisovatel. Tyhle knížky si půjčuji v knihovně, ale doufám, že je jedou budu všechny vlastnit.

Greg je od přírody velmi  nápaditý a v tom špatném smyslu. Každou lumpárnu, co provedl si většinou odpykal někdo za něj, ale vždy se na Grega potom přišlo. Greg je teprve ve vývinu a co se stane když najednou začne dospívat ? Nebaví se s Rowleym a musí řešit spoustu problémů a je na to sám. Snaží si najít nového nejlepšího kamaráda, ale nikdo není tak dobrý nebo spíš naivní jako Rowley. Ve škole na zdravovědě si povídají s učitelkou o věcech v dospívání a pro Grega to není tak zábavné jak si myslel, že to bude. Jeho strýček má svatbu a ve stejný den je i oslava nejoblíbenějšího kluka na škole a Greg je na na ní pozvaný. Jeho mamka mu to však zakáže a proto se chystá na strýčkovu už třetí svatbu. Co se bude dít dál ?? Zvládne to všechno Greg ?? To už si přečtěte sami.

Graga jsem si oblíbila hned v prvním díle a opravdu se dá říct, že mi přirostl k srdci. Jeho lumpárny jsem si hrozně oblíbila a všechno mi doplňují obrázky, takže se mi tahle série opravdu líbí. Rowleyho moc nemusím jestli jste si všimli na pár mých narážek o odstavec víc. Přijde mi prostě hrozně dětinský a nikdy jsem ho moc nemusela. Gregovo malého brášku Mannyho mám také ráda. Příde mi hrozně roztomilí, ale někdy mi pije krev. Rodricka také nemusím to, co provádí Grogovi je vážně podrazácký, ale neříkam že se tomu nesměju. 

Deníky malého poseroutky mám opravdu ráda a nejen pro to, že mě vždycky rezesmějí. Zabavím se u nich a hlavně si mi líbí autorův styl. Jsem ráda, že tyhle knihy máme u nás v knohvně, což je podle mě pokrok, protože u nás většinou nic tak dobrého nemívají. 

Knihu můžete zakoupit zde.

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.