pátek 13. července 2012

Renai Joujou

Renai Joujou
Název : Renai Joujou
Autor : Aikawa Saki
Rok vydání : 2006
Anotace : Tsubasa je normální dospívající dívka , která chce splnit poslední přání svému umírajícímu dědečkovi. Nicméně , ale netuší , že ten slib je to , že si musí vzít dědice čajové školy. Ale je tu ještě jeden problém. Dědicové jsou dva. Co udělá tato dívka ?? Zůstane a zvolí si jednoho z dědiců jako snoubence nebo uteče od problémů.


Moje hodnocení : 4/5
Moje hodnocení kresby : 5/5




Můj názor : 

Tak na tuhle mangu jsem narazila  úplně omylem , ale jsem vážně ráda , že jsem si ji mohla přečíst. Od tohoto autora jsem už pár mang četla a všechny se mi velice líbili. Já mangu hodnotím podle toho jak je nakreslená a hlavně kvůli příběhu. Tahle manga má opravdu moc pěknou kresbu a příběh také. Myslíte si , že víte jak to skončí , ale něco vás najednou zaskočí. Přiznám se , že sem snad při čtení i chvilku brečela. Bylo to chvilkově smutné , ale pak se stalo něco , co jsem nečekala , ale líbilo  se mi to. Mám ráda mangy , které jsou z normálního světa , ale fantasy také neodolám. Tuhle mangu opravdu doporučuji těm , kteří mají rádi pěkné romantické mangy .


Tsubasa je zavolána ke svému "umírajícímu" dědečkovi , ale neví , že on to na ní jenom hraje. On si přeje aby splnila jeho poslední přání a Tsubasa se rozhodne , že ho za každou cenu splní , ale to ještě netuší , co je to za přání. Když se dozví , že si má vzít někoho koho ani nezná. Tak zněl dávný slib jejího dědečka a jejich dědečka. Počkat psala jsem jejich ? Ano pochopili jste to dobře. Oni jsou dva a ona si mezi nimi  musí vybrat , ale bude to těžké rozhodování. Protože Shou i  Ryuu jsou oba moc pěkní , ale jak se Tsubasa zachová si přečtěte sami.


Tsubasu jsem si oblíbila a jako hlavní hrdinka mi sedla. Opravdu jsem jí chápala ve všem a možná mi i sebe malinko připomínala. No to hlavně tím , že se taky bojí bouřky. Shou je starší a má tmavé vlasy. On je velmi milý a k Tsubase se chová od začátku velmi mile a spolehlivě. Za to Ryuu , který je mladší a má plavé vlasy se k ní chová hůř . Potom je tu její dědeček , který mi přišel hodně zábavný. 

Kresba celé mangy se mi velice líbila. Každý autor má odlišnou kresbu a já se přiznám , že jsem v hodnocení kresby velmi tvrdá. Když se mi nelíbí kresba a i kdyby by byl příběh hezčí já to prostě nevydržím číst. Ale tahle manga se mi líbila. Líbilo se mi , že autor vyjádřil každou osobu jiným charakterem a každou i povahově jinou. A proto dávám kresbě 5 hvězdiček.


Mangu si můžete přečíst  zde.
( Je , ale pouze v angličtině  a na tomto odkazu jsem jí četla i já :) )

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.