pátek 6. července 2012

Letopisy Narnie - Lev , čerodějnice a skříň




Režie :  Andrew  Adamson
Rok vydání :
Film je natočen podle knihy : Letopisy Narnie – Lev , čarodějnice a skříň
Autor knihy : C.S. Lewis

Můj názor na film :
Tento film se mi velice líbil a ohodnotila bych ho 4mi hvězdičkami . Celý film je natočen podle knihy , kterou jsem též četla a zamilovala si ji. Film jsem viděla , ale dříve a proto jsem věděla co v té knize bude.
Když jsem viděla film po tom , co jsem si přečetla knihu tak jsem si všímala věcí , které v tom filmu nrbyli a nebo tam byli navíc. Pár takových chvil jsem tam našla , ale i přes to se mi film líbil.
Příběh se točí kolem čtyř sourozenců – Petra , Zuzany , Edmunda a Lucie. Tito sourozenci jeli ke svému strýčkovi a tetičke kvůli válce. Jejich otec šel do války a jejich matka zůstala ve městě. Když Lucinka oběvila skříň tak do ní všla a objevila nový svět , který je schován ve „skříni“ . Skříň je samozdřejmě , ale jenom vchod do té úžasné říše.
Myslím si , že spoustu z vás film viděl a někdo četl i knihu.Já jsem si obě verze zamilovala a myslím si , že bych se mohla znovu pustit do knihy ;)

4 komentáře:

  1. Och, miluju Narnii! ^^ Zamilovala jsem si jak knihy, tak filmová zpracování a Lev, čarodějnice a skříň je vážně krásnej film. Škoda ale, že nenatočili Kůň a chlapec, ten příběh mám nejradši. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nejvíc líbí první díl :) Čarodějův synovec :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jednička Narnie se poměrně povedla :) .. s tou dvojkou a pak především trojkou je to už horší, ale třeba filmovou Lucinku, Georgii Henley, doslova zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také Lucinku nejraději :) Je hrozně roztomilá :))

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.