sobota 28. července 2012

Dnem i nocí


Název: Dnem i nocí
Díl: 1
Autorka: Gwen Hayes
Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 341
Rok vydání: 2012
Žánry: Fantasy, romantika
Anotace: 
Sedmnáctiletá středoškolačka Theia se jedné noci stane svědkem něčeho zvláštního – kolem jejího okna se snese z oblohy hořící člověk. Začne se s ním setkávat ve svých snech, v nichž se za ním vydává do podsvětí, ale i ve dne, protože z Hadena se stane její spolužák. Haden, poloviční démon, který má v budoucnu převzít vládu nad podsvětím, se do světa lidí původně vypravil pro nevěstu. Vybral si Theiu, ale nepočítal s tím, že ho setkání s ní začnou měnit a že pozná skutečné city. Přehodnotí sice svůj původní záměr, ale je tu ještě jeho matka, krutá a bezcitná vládkyně podsvětí, pro niž změna plánů nepřipadá v úvahu. Nastane proto boj – boj o svobodu, o lásku, o duši… a někdy i o holý život.



Moje hodnocení obálky : 2/5
Moje hodnocení : 2,5

Můj názor : 
493958686_614e36fa20_z_largeTak tohle byl těžkej průměr. Kniha mě učarovala tou obálkou (originální), a když jsem zjistila, že to vyjde i v Česku musela jsem ji mít. A to byla chyba. Kniha nebyla tak dobrá, jak jsem očekávala. Sekla jsem se na třetí kapitole a jak jsem se přemlouvala,  tak jsem prostě nemohla. Z knihy jsem byla opravdu zklamaná a to mě mrzí. Jedna holčina mi poradila ať čtu dál, že se to prý ještě rozjede. Tak jsem byla nadšením bez sebe, že by to mohlo být lepší, ale nebylo. Hlavní hrdinka mi většinou pila krev a její táta taky. Jestli si přečtu druhý díl, tak to nevím, protože tohle mě zklamalo. Uvidím, jestli se to bude někomu líbit víc než jednička, tak bych nad tím začala přemýšlet.


Stručný děj ......
Tumblr_m4btidrx0u1r43niho1_500_largeTheia je sedmnáctiletá školačka, která žije s otcem, který má srdce z kamene- jak říká. Jednoho dne se v noci vzbudí a jde se podívat k oknu. A co tam nevidí. Je kluk možná tak stejně starý jako ona, ale něčím zvláštní. To bude tím, že hoří a spadl z nebe. Theia neváhá ani vteřinu a vyběhne za ním na zahradu.Když k němu přijde neví, co dělat, ale najednou se probere. Je vyplašená a proto se de hned podívat k oknu. Tam je však vše v pořádku . Žádná spálená tráva nebo stopy po tom záhadném klukovi.
Když se obleče a jde dolu, leží tam na stole vzkaz od otce. "Vše nejlepší k 17 narozeninám". Ve škole Theia nikomu neřekla,  že má narozeniny a ostatní to respektují. Její kamarádka je trošku divočtější než Theia, ale ani jedné z nich to nevadí. Povídají si o klukovi, který nastoupí na školu a je to prý kus, jenže ani jedna ho ještě neviděla.
A kdo by to asi mohl být ?? To je mi ale otázka- přeci ten hořící kluk.  No on to není obyčejný kluk, ale poloviční ďábel, který se má stát králem podsvětí a přišel si na zem pro nevěstu. A za nevěstu si vybral Theiu. V knize jsou chvíle napětí, kdy nevíte, co se stane, také je tam spoustu romantiky , ale tohle prostě nebyl můj šálek čaje.
Postavy......
Tumblr_m7ui77ca1g1rpq52ro1_400_large
Theia - Je to prostě na pohled obyčejná holka. Jo až na to, že její otec jí "vězní" doma. Nikam ji moc často nepouští a chce ji mít pořád pod kontrolou. Jí to však nevyhovuje. Někdy mi pila krev a někdy zase ne. Nemůžu říct, že mi byla sympatická nebo něco takového. Malinko naivní , ale i tak bych jí za někoho jiného neměnila.

Haden - K tomu nejde ani co dodat ♥ Kvůli němu jsem nepřestávala věřit , že se to vyhoupne výš a rozjede se to. No nerozjelo, ale i tak mi přišel úžasnj. Theia mu moc nevěřila a v tom jí chápu , protože kdo by věřil nastávajícímu pánu podsvětí.
Donny - Bez ní by to nebylo ono. Je to potřeštěná holka a je i divoká. Já si  ale nemůžu pomoct , ale připomínala mi malinko Vee ze Zavrženého. Na Theiu byla hodná a kamarádila se s ní. Jen mi nebylo jasné proč, když jsou obě úplně odlišné.
Ame - Další dobrá kamarádka Theii je Ame. Bez ní by chodily pozdě na hodiny. Byla trošku míň divoká než Donny , ale to asi každý.

Obálka.....
Il_fullxfull.352595626_caf4_large
Česká obálka má něco do sebe. Když se na ní podíváte na počítači, přijde vám hrozná , ale když knihu držíte v rukou, tak si všimnete , že není tak špatná. Pozadí , kde jsou růže, se mi moc líbí , ale horší je to s tou postavou , která vypadá podle mě moc uměle. Bez přebalu je kniha také pěkná . Když máte knihu v ruce, netipli by jste si , že má přes 300 stránek , protože je docela tenká.



Zdroje : 
Anotace - Baronet
Obrázky - we♥it

3 komentáře:

  1. Tam jsi mě přesvědčila o tom, že tuto knihu doma nechci. Takové ty náctileté holky bez mozečku fakt nemám rád. A příběh není podle mě ani tak moc originální. Jinak super recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aleee, a ja som si túto knihu tak chcela prečítať 8)
    Niečím ma aj tak láka 8)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.