pondělí 23. července 2012

Posuď knihu podle obalu ( 9 )


Název : Krátký druhý život Bree Tannerové
Autorka : Stephenie Meyer
Anotace : 

Fanoušci Twilight ságy se zamilují do strhujícího příběhu Bree Tanner, upírského novorozence, který se vám představil v červenci roku 2010 v kinech ve filmu Zatmění. Bree Tannerová se objevila ve třetím díle (Zatmění) a na popud mnoha otázek týkající se postavy novorozené upírky napsala Stephenie Meyerová novelu doplňující ságu Stmíváníl.
V knize Krátký druhý život Bree Tannerové ukáže Stephenie Meyerová nejtemnější stránku života, kterou žijí upíři a o níž dosud nikdo ani netušil. Upírská armáda novorozenců se připravuje na setkáni s Bellou Swanovou a Cullenovými. Při četbě prožijete neodolatelnou kombinaci nebezpečí, tajemství, romantiky...


Můj názor : 
Mě osobně se obálka moc líbí . Je jednoduchá , ale elegantní a moc pěkná. Přesýpací hodiny  s červeným pískem jsou velmi okouzlující. Tato kniha je pěkná jak obalem tak i obsahem. V češtině jsem jí četla asi třikrát a nedávno jsem si ji přivezla domu v angličtině. Kdo ještě nečetla tak doporučuji . Kniha je velmi pěkná , ale ten konec...... :'(

Moje hodnocení obálky : 4/5

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.