sobota 14. července 2012

Fall in love ( 3 )

Toto týdenní  meme pořádá Stormy.
Co se v příspěvku objeví:
  • Název knihy.
  • Jméno autora.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová…)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
  • Upozornění: Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj.



Název : Zavržený 
Autorka : Becca Fitzpatricková
Pár : Nora a Patch
Typ lásky : zakázaná , nebezpečná , tajná a osudová
Tento pár jsem si vybrala protože : Tuhle sérii mám opravdu ráda a patří mezi moje nejoblíbenější vztah Nory s Patchem je opravdu velmi choulostivý . Patch se ze začátku zdá být jako bad boy , ale i on má svojí romantickou stránku. Líbí se mi jak se jejich vztah  rozvijí.
Jak bych se cítila já : Asi bych se rozplynula , protože Patch ♥ Nejde k němu nic jiného dodat :))



0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.