středa 11. července 2012

Filmová podoba týdne ( 9 )

Jedná se o meme jehož autorem je Niklaus  Cílem tohoto meme je každý týden uveřejnit nějaký film/seriál, který je podle knihy.



Název filmu : Hugo a jeho velký objev
Režisér :  Martin Scorsese

Název knihy : Hugo a jeho velký objev
Autor : Brian Selznick

O čem je film : 
Hugo Cabret (Asa Butterfield) je neobyčejný kluk, který po otcově smrti žije na pařížském vlakovém nádraží u strýce alkoholika, jenž tu pracuje jako seřizovač nádražních hodin. Po tátovi Hugo zdědil vynalézavost a robota s klíčovou dírkou ve tvaru srdce, který možná ožije, pokud se do ní vloží ten správný klíč, a předá chlapci otcův vzkaz. Alespoň v to doufá. Neutišitelná zvědavost přivede Huga k nerudnému prodavači mechanických hraček (Ben Kingsley) a od něj i k jeho chráněnce (Chloe Grace Moretz), která, ač je to neuvěřitelné, drží v rukou klíč k rozluštění Hugovy životní záhady. Jak k němu přišla? Jaké tajemství skrývá její adoptivní prarodič, že o něm nesmí nikdo mluvit? Skrývá robot skutečně otcův vzkaz? A dokáže Hugo na všechny tyhle otázky odpovědět dřív, než ho dostihne ruka zákona v podobě přísného nádražního hlídače (Sacha Baron Cohen) a pošle ho do sirotčince?

Můj názor : 
Knihu  ani film jsem nečetla , ale v budoucnu to budu chtít napravit. Na knihu jsem narazila v knihkupectví a podívala se na ní. Překvapilo mě to , že je uvnitř spoustu obrázků. Jsou černo-bílé , ale jejich tam spoustu. Film vypadá zajímavě , ale já mám raději spíš hororové filmy a také  neohrnuji nos u romantických filmů , ve kterých jsou třeba upíři , vlkodlaci a různá takováhle stvoření.


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.