pondělí 9. července 2012

Andělé & Démoni


Název filmu : Andělé a Démoni
Režisér : Ron Howard

Název knihy :  Andělé a Démoni
Autor :  Dan Brown

O čem je film : 
Když Robert Langdon objeví důkazy o znovuobnovení starověkého tajného bratrstva známého jako Ilumináti – nejmocnější tajné organizace v historii – také čelí smrtelnému nebezpečí, které ohrožuje nejnenáviděnějšího nepřítele této tajné organizace: katolickou církev. Když se Langdon dozví, že hodiny na nezastavitelné časované bombě, kterou představují Ilumináti, pořád tikají, odlétá do Říma, kde spojí své síly s Vittorií Vetra, krásnou a záhadnou italskou vědkyní. Langdon a Vetra se vydávají na nepřetržitou cestu a dobrodružstvím nabitou honičku odehrávající se mezi zapečetěnými kryptami, nebezpečnými katakombami, opuštěnými katedrálami a dokonce do srdce nejuzavřenějšího trezoru na světě. Na své cestě sledují 400 let staré starobylé symboly, které znamenají jedinou naději pro přežití Vatikánu. 


Moje hodnocení filmu : 4/5

Můj názor : 
Wow... To byla první věc , co jsem po filmu ze sebe dostala. To co si myslíte do konce filmu se pak zvrtne a vy zjistíte , že pravda je úplně jiná.Film trvá nejmíň přes dvě hodiny , ale je napínaví od začátku do konce nikdy nevíte jistě co se stane dál. Já jsem se při sledování filmu nemohla odtrhnout od obrazovky notebooku a opravdu jsem na to koukala pořád. Herci mi ve filmu také sedli. Každou postavu vystihli úplně přesně. Knihu jsem nečetla , ale určitě to budu chtít do budoucna napravit. Film doporučuji úplně všem , protože si myslím , že za to aby se na něj každý podíval ten film stojí.



0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.