úterý 24. července 2012

Kouzelná knihovnička ( 1 )



Mojí knihovničku fotím dnes takže 24.7.2012. Tenhle projekt pořádá Abiss.  Ani nevím , co mě to popadlo , ale dostala jsem chuť vyfotit mojí knihovničku. Sice není tak velká a knih tam také není moc , ale doufám , že se časem rozroste.


Moje knihovna v plné kráse. Systém kam dávám knihy nemám , ale snažím se nedávat knihy z dob kdy sem byla malá mezi knihy , které si pořizuji teď.


Tahle polička obsahuje sérii Zavržený , kterou úplně "žeru" a je mezi mýma nejoblíbenějšíma. Potom je tu celá sérii VA , kterou mám také ráda , Sukuba je první díl z jiné série od Richelle Mead a jako poslední je tu Tajný kruh všechny tři díly. 

V téhle poličce je směs všeho. Percy Jackson , první dva díly ze série Hunger games , Oliver Nocturno první a třetí díl ( druhý má pučený kámoška ) , Nebezpečná láska , Tweety s city , Deník úúúplně obyčejného upíra , The short second life of Bree Tanner , Deep down popular , Tajemství sedmi ještěrek , Lovkyně snů - procitnutí , Krvavá romance , Temná akademie , Hladová přání , Polibek Katany , Fly high! 1.

Tahle polička je taky mix všeho :) Erebos - hra která zabijí , tu teprve čtu , ale zatím se mi to líbí. Výjimečná , Nemám žádné jméno , Mrazení , Železný král , Dcera kostí a dýmů , Princeznin deník - princezna na večírku , Pád , Muka , Vytržení tuhle sérii mám také moc ráda. Malá ručka je kniha , kterou jsem si moc oblíbila a doufám , že si ji v budoucnu přečtu znovu. Anita Blake - provinilé slasti tuhle knížku jsem včera dočetla a jsem z ní nadšená !! Dnem i nocí a Šepoty ze záhrobí mi přišli nedávno :)

Narnie ♥ Tuhle sérii zbožňuju  sice je určena menším než já , ale já jsem se do toho příběhu vžila a moc se mi líbil. Kdo nečetl doporučuji. Společenstvo prstenu , Město masek. Knihy Tajemství a Klíč mám pučené od tety. Zn hledám chlapa jsem si pořídila v levných knihách a Klub zlomených srdcí prostě mám :) Už si nepamatuji kde jsem ho sehnala :)
Tomuhle se dá říct polička dětství , protože tyhle knihy jsem milova , když jsem byla malá. Spolek holek lékorek jsem četla několikrát a nikdy mě to neomrzelo. Nesnadný návrat je o koních , Čarodějnice Lili je báječná kniha a pamatuji si , že jsem po přečtení také zkoušela kouzlit. Čtyři a půl kamaráda je detektivka a myslím si , že i moje první. Kniha pro správné holky 1 a 2 není ani kniha je to spíš poradce nebo jak bych to řekla jinak Potom je tam kniha , která ani není moje a nevím kde se tam vzala :) 3 díly ze série Klukům vstup zakázán četla jsem snad všechny , ale jenom 3 vlastním  a jako poslední je Čarodějnice bez koštěte.

V téhle poličce najdete pár encyklopedií a romány , které jsou mámy , ale já jich pár také četla.

Tak tady je pár knih o historii Čech a asi dvě detektivky. Na pravé straně můžete vidět 3 knihy , které mám vypůjčené z knihovny a mojí košišku ;)


A jako poslední polička je tahle. K té snad ani nemusím nic dodávat snad jenom to , že je tam učení a proto je moje nejmíň oblíbenější :))

Tak tohle je moje celá knihovna nemám moc knih , protože si většinu půjčejeme mezi kamarádkami vždycky si řekneme kdo jakou knihu chce a pak si je objednáme. Takže nikdy nemáme stejnou knihu v něčem je to výhoda , protože za knihy , které si chci přečíst nemusím tolik utrácet . 

3 komentáře:

  1. Páni, skvělá knihovnička =))). Závidím plno kousků !! :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásnou knihovničku. Líbí se mi hezky srovnané knížky. Ne, že bych je já neměla srovnané, ale asi by potřebovaly reorganizaci. Už zase... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Že máš málo knížek? Myslím, že jich máš dost :))... A ten systém s kamarádkami se mi líbí, je to praktický :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.