středa 25. července 2012

Filmová podoba týdne ( 10 )

Toto týdenní meme pořádá Niklaus.



Název filmu : Interview s upírem 
Režisér : Neil  Jordan 
Hrají :  Elliot Goldenthal

Název knihy : Interview s upírem
Autorka : Anne Riceová 

O čem je film :
Příběh jejich prazvláštního vztahu začal roku 1791 v New Orleansu, kdy věčný upír Lestat pomohl překročit citlivému a přitažlivému mladíkovi Louisovi práh lidského utrpení. Louis v tu chvíli ale ani zdaleka netušil, že věčný život v nikdy nekončící noci je mnohem větším prokletím, než jakákoliv lidská bolest.


Můj názor : 
Film jsem viděla už před delší dobou a pamatuji si , že se mi moc líbil. Ke knize jsem neměla ještě šanci se dostat , ale určitě to budu chtít časem napravit. Ve filmu se mi líbí obsazení herců a ten dabing není zase tak špatný , ale v originále je to lepší. 

2 komentáře:

  1. Jediná "upířina", která se mi kdy líbila, byl Stoker. Zkusila jsem číst Interview, protože mi to přišlo jako takový mezistupeň mezi Stokerem a Smíváním. Ale nedočetla jsem to. Prostě mě to nebavilo :( Na film se chystám...

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle film úplně zbožňuju. ♥ Viděla jsem ho už několikrát, ale vůbec jsem nevěděla, že existuje i knížka. Když jsem na ni narazila v Levných knihách, byla jsem štěstí bez sebe a prostě jsem si ji musela koupit. Teď už ji mám přečtenou a opravdu se mi líbila. Já totiž šíleně zbožňuju Lestata. ♥

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.