neděle 22. února 2015

Co týden dal...

Další týden mám za sebou. Opravdu už se těším na letní prázdniny. Klid, pohoda, budu moct spát do kolika chci, budu číst a nikdo mi nebude říkat, že neumím matiku a fyziku. Už aby to bylo :D


Od pondělí jsem se těšila na víkend. Vážně. V podělí mám školu do čtyř, takže se domu dostanu až tak po půl páté a pak už nemám náladu ani chuť nic dělat. Rozvrh je na nic, jelikož už takhle v pondělí mi zkazí celý týden. V úterý na mě čekaly dvě hodiny fyzika a matiky. Naštěstí jsem to nějak přežila :D Na fyzice zkoušel a já se modlila, aby nevyvolal mě.

V pátek jsem byla s kamarádkou v Plzni na Ženě v černém 2. V celém sále nás bylo asi osm a já jediná tam řvala :D Měla jsem zavřené oči a muzika naznačovala, že bych se mohla leknout, tak jsem zařvala.... jo, všichni se mě lekli :D Srovnání filmu s knížkou Vám napíšu v týdnu, bude to takové malé srovnání i prvního dílu s druhým.... ale líbilo se mi to :D 

Jak pak bych mohla odjet z Olympie bez knížky.... asi půl hodiny jsem tam běhala jak pomatená a nevěděla, co si vezmu. Nakonec to vyhrála kniha Nejsem sériový vrah. Snad jsem si vybrala správně :D
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Když jsem dnes projížděla we♥it, dostala jsem chuť začít se zase koukat na Supernatural. Viděla jsem myslím 8 nebo 9 sérií a opravdu mi Dean a Samy chybí :'( 

A co Vy, jaký jste měli týden? 

5 komentářů:

  1. Já jsem měla skvělí týden v sobotu jsme měli oslavu a já jsem mamce dělala dort. Od pondělí mě čekají prázdniny, tak jsem ráda že nemám praxi ani školu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti věřím :D Kamarádka je z praxe vždycky vyšťavená.... ty prázdniny závidím!

      Vymazat
  2. Já měla teď prázdniny, takže to byl skvělý týden, ale zítra už na mě čeká písemka z matiky, takže nic moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla prázdniny předminulý týden :D Přišla jsem do školy a samý testy, nemazlí se s náma :D

      Vymazat
  3. dokoukej to, zase tolik dílů tam není :P

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.