sobota 7. února 2015

Zombie Apocalypse Book TAG

Tag jsem našla na blogu My Blondie Word. 

Tento TAG mě zaujal především kvůli originalitě. Sice jsem to nečekala, ale u vytváření Zombie Apocalypce Book Tagu jsem se opravdu pobavila. Snad se Vám mé odpovědi budou líbit. 
O čem TAG tedy je:
  • Máme 10 otázek
  • Vybírám si 5 libovolných knih, které mám zrovna po ruce
  • Losuju jednu z mnou vybraných knih
  • Knihou listuju a zastavím se náhodně na některé straně
  • První jméno, které na stránce uvidím, je odpovědí na otázku
  • Z každé knihy získám odpověď na celkem dvě otázky

Kniha Krásná katastrofa 
1. Kdo by při zombie apokalypse zemřel jako první?
America - ou, to je na nic, teď bude v týmu nuda, Americu jsem měla vždycky ráda.

2. Koho bych strčila zombíkům do náruče, abych se zachránila?
Travis - doufala jsem, že zrovna on v mém týmu nebude a přežije. To jsem to ale sobec. 

Kniha Nadpozemská
3. Kdo se první přemění v zombie?
Angela - no, dobře možná byla podivín a šel z ní leckdy i strach, tento osud bych ji nepřála. 


4. Kdo mě strčí do náruče zombíkům, aby se zachránil?
Clara - tak to je od ní velice milé. 


Kniha Hrej hráčem 

5. Idiot týmu?
Braden - tak to bude zajímavý. Aspoň není mozkem týmu, nepřežilii bychom s ním moc dlouho. 


6. Mozek týmu?
Megan - heh, to není o moc lepší. Neříkám, že je Megan blbá, to ne, ale přeci jen se nehodí na mozek týmu. Ne při apokalypse zombie. 

Kniha Moře nestvůr 
7. Ošetřovatel týmu?
Hermes - kdo by nebral mít boha v týmu, no ne? I když nevím, jestli je to výhoda. Hermes jako ošetřovatel? Jestli tohle není spíš smůla než štěstí :D 

8. Expert na zbraně?
Tyson - ne, ne, neeeeeee... to to dopadne, je s námi ámen. I když mám Tysona ráda, expert na zbraně rozhodně není. 

Kniha Kostičas 
9. Bitkař týmu?
Paige - jestli potřebujeme přeprat duchy, bylo by to super. Ale Megan asi na zabíjení zombíků nemá :/


10. Kapitán týmu?
Arcturus - je chytrej, to by mohlo prozatím stačit. Sice to není nejlepší, ale třeba pár dní přežijeme. 

Závěrem o mém týmu: Heh. Dávám nám maximálně dva týdny. 

6 komentářů:

  1. To je super TAG!!! :D Musím ho taky udělat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný TAG, docela jsem se zasmála :D Asi se nechám inspirovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře :P Těším se na článek, pokud ho uděláš :D

      Vymazat
  3. Chudák Travis, to by som veľmi plakala. :D

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, že jsem nic nečetla :(:/:DD

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.