úterý 10. února 2015

Destrukční deník (#1)

Nejsem žádnou výjimkou, jelikož i já jsem propadla Destrukčnímu deníku. Když jsem si ho před Vánoci kupovala, vůbec jsem nečekala, že by mě to mohlo tak bavit. Asi měsíc jsem se ho ani nedotkla a pak za jeden víkend jsem se rozjela a začala opravdu ničit. Sice jsem ze začátku byla docela opatrná, abych ho úplně nezničila, ale po koupení vodovek se bude pokračovat ve velkém. Už jen čekám až roztaje sníh, abych ho mohla házet z kopce, jít s ním na procházku a jednu stránku schovat sousedům na zahradě. Už jsem někdy řekla o knize, že je naprosto geniální? Protože Destrukční deník má pěkně našlápnuto k tomu, abych ho tak označila. Jediného úkolu, kterého se obávám je lepení mrtvých brouků. Neštítím se, to ne, ale jestli mi tam začnou hnít a bude to smrdět... yummy :D 


Ještě by to chtělo víc samolepek. 

Heh, neumím kreslit :D Chtěla jsem tam mít Hermionu, tak jsem nakreslila takovou chibi Hermionu, která se moc nepovedla teda...  Neumím kreslit, takže nad tím fakt nesmutním :D 

Negativní myšlenky... ještě že jsem spíš realista než pesimista :D 

Vnitřní monolog... nic jiného mě nenapadlo :D 

A co Vy, máte už svůj destrukční deník?

Jestli ano, baví Vás? 

Těšíte se na další podobné "knihy" od Keri Smith?

16 komentářů:

  1. 1. Ano mám a ty už to víš :D
    2. Hrozně mě baví!!!!
    3. Strašně se na její ,,knížky" těším!

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem si k němu nevypěstovala nějaký citový vztah. Stále totiž vypadá zcela nepoškozeně. Jaksi na něj a mandaly nemám čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ups, mandaly :D Ty mám také, ale nějak na ně není čas. Jsem ráda, že aspoň na Destrukční deník si najdu čas! :)) Ale budu držet palce, aby si ho také pořádně zničila!

      Vymazat
  3. Jéj, náhodou tá Hermiona je P.E.R.F.E.C.T! Úplne chutná je :3 Inak, máš ho veľmi pekný (myslím ten destrukční denník :) :DD)
    Hmm, ja ho vlastním ale že by ma to nejako obzvlášť bavilo, to povedať nemôžem :)
    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. až chutná, jo? :D
      Třeba tě to ještě chytne :))

      Vymazat
  4. Máš to krásné, obzvlášť ta Hermiona je perfektní :D I ty bílé věci... prostě suprové :D Já Wreck mám od léta a netvořím v něm moc často, ale zrovna dneska jsem dokončila jeden úkol :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D Koukla jsem k tobě na blog, na tvé články o Destrukčním deníku, máš to velmi pěkné! :))

      Vymazat
  5. Och krásne :) Tá Hermiona :) u mňa by sa veru táto knižka neuživila :D

    OdpovědětVymazat
  6. Máš skvělé nápady - mnohem lepší než ty moje... Takže ano, mám Destrukční deník, tvořím a své příspěvky zveřejňuji i na blogu. A na další "knihy" od Keri Smith se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase tak skvělé nejsou, ale děkuji :D Kouknu se na tvé na příspěvky, ráda se nechám inspirovat.

      Vymazat
  7. Máš to krásne a nápad s Hermionou a jej "Leviooosa" je super! :) Aj ja svoje vyplnené úlohy pridávam na svoj blog, ale teraz som už dosť dlho žiadnu úlohu nespravila. A také úlohy ako s tými chrobákmi určite nebudem plniť doslova, ale ich tam napríklad len nakreslím. :) Lebo inak mi tá úloha nepríde kreatívna, ale skôr nechutná a smutná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) Kouknu na tvé tvorby, ráda se nechám něčím inspirovat. Také si myslím, že skončím u kreslení brouků, lepit je tam... pak bych ten deník nechtěla mít ve svém pokoji :DDD

      Vymazat
  8. Jej maš peknu blog o destrukčnom denniku

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.