sobota 21. února 2015

Cover of the Week #56


Tahle obálka je sice zvláštní, ale líbí se mi. Podle anotace to nezní špatně, jen nevím, jestli by se to zrovna mně líbilo. 

Amanda a Jenny jsou nerozlučné kamarádky. Zanedlouho jim bude čtrnáct a nejraději jezdí na kole nebo nakupují oblečení. Na konci školního roku se u nich ve třídě objeví David a Amanda se do něj bezhlavě zamiluje. Naštěstí to vypadá, že i David se o ni zajímá. Na jednom večírku se už už schyluje k jejich prvnímu polibku, jenže pak se náhle Amanda probouzí v nemocnici a neví, co se s ní stalo. Má na své tělo příliš velké srdce. Pokud se nenajde brzy vhodné srdce pro transplantaci, zemře. Amandin svět se obrací naruby a vše najednou přestává dávat smysl. Dokáže se s myšlenkou na smrt vyrovnat? A jak se k její nemoci postaví David a Jenny? Opravdu láska hory přenáší, nebo je to jen rčení, které nikdy nemělo žádný smysl?

3 komentáře:

  1. Ta obálka se mi hodně líbí a anotace mě taky zaujala, ale obávám se, že tohle téma není nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná obálka a i anotace vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obálka je překrásná a kniha vypadá zajímavě... Dobrý výběr :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.