neděle 15. února 2015

Co týden dal...

Ahoj,

jsem tu zpět s rubrikou Co týden dal. Za takový malý úkol jsem si dala, že se tento druh článku bude na blogu objevovat zase pravidelně každou neděli.  Sice jsem to slíbila už několikrát, ale tentokrát se o to opravdu pokusím. Nejenže mě Co týden dal baví psát, ale podle statistik ho i Vy, čtenáři,  máte rádi. Za to děkuji :))


Tento týden jsme měli jarní prázdniny a já s čistým svědomím můžu říct, že jsem skoro nic nedělala. Odpočívala jsem, koukala na seriály, spala, jedla, četla.... ale na učení jsem se ani jednou nekoukla :D Možná chyba, týden volna mi však náramně prospěl a klidně bych brala příští měsíc takovýhle oddych znovu.

Když už jsem u těch seriálů, na co koukám? V první řádě je to The 100, mnozí z Vás četli knihu nebo na seriál koukáte také. Popravdě ho mám hodně ráda, jen se to v posledních dílech Clarke docela vymyká z rukou a jsem zvědavá, kam až to zajde. Dalším mým oblíbeným seriálem je Constantine. Exorcismus, bojování se zlem, nic nového pod Sluncem, ale opravdu tento seriál doporučuji. První série už je dovydaná, teď jen jestli se bude točit i druhá.... doufám, že bude!! Superhrdinové nikdy neomrzí a tak není divu, že mě okouzlil The Flash.

Avšak tohle nejsou jediné seriály, které mám ráda, jen teď docela opomínám The Originals, Arrow, Reign.... a čekám až zase budou vycházet díly Teen wolfu, Finding Carter nebo Agent of S.H.I.E.L.D.

Poslední dva měsíce jsem měla obsesi na korejské doramy. Zase. A zase mě to přešlo, i když tentokrát to trvalo opravdu dlouho a zkoukla jsem jich dost. Nejoblíbenější je asi Master's Sun.

K Vánocům jsem dostala box HP a konečně jsem ho začala číst! Momentálně jsem u druhého dílu, teda ještě jsem nezačala, ale brzy začnu! Měla bych totiž mezi tím přečíst Romeo a Julie. Proti povinné četbě nic nemám, jen tuhle knížku nemusím... asi před rokem jsem se ji pokoušela, dobrovolně, přečíst a skončila jsem ani ne v polovině.

O prázdninách jsem se konečně dostala i k Destrukčnímu deníku a konečně už nevypadá jako nový. Můžu říct, že se mi opravdu daří jeho ničení. Ze začátku jsem byla opatrná, abych ho nezničila moc, teď už se toho nebojím a dávám mu co proto :D

Jaké seriály sledujete Vy?
Koukali jste někdy na nějakou doramu? 
Co Vy a povinná četba? 

5 komentářů:

  1. Koukám na Pretty Little Liars, ale to už spíš ze setrvačnosti a kvůli angličtině. :D Potom mám ráda Průměrňákovi, 2 Broke Girls, Scrubs, Grimm, nedávno jsem rozkoukala Alcatraz a až u 12 dílu jsem zjistila, že ho tvůrci nakonec zrušili, takže to má otevřený konec, grrrrrrrr. Celkem můžu Amarican Horror Story a teď jsem se dala spíš na dokumenty, takže plánuji sledovat Lockdown, tedy až se mi to podaří někde sehnat. :D
    Povinná četba mi vůbec nevadila. Popravdě... já to měla většinou přečtené dřív, než po nás danou knížku vůbec chtěli. Jediné, co jsem nikdy nemusela, je Farma zvířat a knížky od Huga, které mi moc nesedí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alcatraz jsem viděla, tedy aspoň pár dílů, ani nevím, proč jsem na to přestala koukat, ale když to tvůrci zrušili nedokončený, tak se k tomu už ani vracet nechci :D Ahs... viděla jsem první sérii, ta se mi líbila, ale druhou a třetí jsem nedokoukala :/
      Já už mám také něco načteno dopředu, ale Romeo a Julie není nic pro mě. Na Farmu zvířat jsem docela zvědavá, snad se mi bude líbit :))

      Vymazat
  2. Včera jsem začala s My Mad Fat Diary a už jsem u druhé série, rozhodně doporučuju! :)
    Já povinou četbu mám docela ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MMFD neznám, ale kouknu se na to, děkuju za doporučení :))

      Vymazat
  3. Romeo a Julie, o tom jsme se už bavily :DD A The Flash jsem už zavrhla no :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.