středa 18. února 2015

Vyhodnocení Valentine's give away


Mile mě překvapil počet komentářů. Jsem ráda, že jste se zapojili, s chutí jsem si všechny Vaše odpovědi přečetla.

Tentokrát jsem se rozhodla, že výherce vyberu podle svého uvážení. Každý z Vás našel postavu nebo dokonce  autora či osobnost, se kterou by se rád na Valentýna setkal. Bylo těžké vybrat jen jednu odpověď, ale bohužel se tentokrát hrálo jen o jednu knihu. 

A výhercem se stává.... 

Katka Milovník knih 

Raději bych se potkala s člověkem, kterého mám nadevše ráda a který opravdu existuje. Proto bych se raději sešla se spisovatelem, který mou oblíbenou postavu dokázal stvořit. A tou je žena jménem Robyn Schneiderová, která dokázala vymyslet postavu mnou tolik obdivovaného Ezru Faulknera. V den sv. Valentýna bychom si zašli na kávu, zeptala bych se spisovatelky, co ji přimělo ke stvoření této osoby a především bych se snažila si čas s touto osobou užít ! A nepromrhat ani vteřinku :)

Gratuluji!

2 komentáře:

  1. Jé, to mě opravdu mile překvapilo, do soutěže se zapojilo opravdu mnoho lidí! Udělala si mi velkou radost! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem výhercovi! :)
    www.universeofwonderfulbooks.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.