středa 11. února 2015

Knižní challenge (#1)

Tuhle challenge vymyslela jedna začínající bloggerka jménem Barča. 

Víte, co je pro knihomola nejtěžší? Vybrat jednu knihu, kterou má nejraději. Je to jako kdyby jste se ho zeptali, jestli raději dýchá nebo jí. Nejde vybrat jen jednu knížku, která by svým dějem a námětem předčila všechny ostatní. 

Dlouho jsem přemýšlela, jakou knihu bych Vám tu mohla dnes představit. Omezila jsem to na knihy, které se vyskytují v mé knihovničce, čímž jsem omezila to množství knih, které jsem přečetla. Ale přeci jen jsem se u toho dost zapotila.
Eleanor & Park 

Tuhle knížku jsem četla když jsem ležela v nemocnici (nic vážného, nebojte) a ani nevím, čím si mě tenhle páreček získal. Pro čtenáře, kteří nemají rádi romantické knihy plné srdcelámajících kapitol  by Eleanor & Park byla noční můra. 

Rainbow Rowell napsala příběh, který vzal dech mnoha čtenářům a já jsem nebyla výjimkou. Je to příběh z jiného století, mnoho knížek má podobný námět, ale pořád má Eleanor & Park tu jedinečnou jiskru, která tomu všemu přidává na jedninečnosti. 

Jestli jste zatím knihu nečetli a myslíte si, že je to něco pro Vás, běžte si ji honem někam sehnat a začít číst! 


Četli jste Eleanor & Park? 

Těšíte se na další knihy od Rainbow Rowell? 

5 komentářů:

  1. Tuto knihu jsem ještě nečetla, ale už dlouho si ji chci koupit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto knihu jsem také nečetla, ale moc ráda bych se k ní dostala - stejně jako k ostatním knihám Rainbow Rowell :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ti to vyjde, Eleanor&Park za přečtení rozhodně stojí!

      Vymazat
  3. Já tuto knížku dostala na Vánoce ale ještě jsem jí nečetla. Ale moc se na ní těším. Od R. Rowell mám zrovna rozečtenou Fangirl (v angličtině) a moc mě baví. Na další její knihy se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. no kvůli tobě je v tom mém to-readu :D tak se opovaž mě tím zklamat :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.