úterý 10. února 2015

Další knižní challenge


Tuhle challenge vymyslela jedna začínající bloggerka jménem Barča. 

Ehm, jo to už tu dlouho nebylo. U mě je zvykem, že se do podobných projektů hlásím velmi ráda. Jen je někdy nedokončím. U téhle knižní challenge se mi líbí, že není nijak časové náročná a není ani moc dlouhá, takže bych ji mohla v klidu zvládnout a třeba ji i dokončit. 

V čem challenge spočívá? 

Projekt bude trvat 4 týdny. Každý týden se na blogu objeví dva články. 
1.týden - knihy, které máš ráda (Bude fuška vybrat jen 2!)
2.týden - knihy, které se odehrávají v prostředí velkého města 
3.týden - knihy, které si tento rok přečetla 
4. týden - knihy, které tě nejvíc rozesmějí 

Jednoduchá chellenge, která mě bude bavit. Tak proč ne! :D 

3 komentáře:

  1. Zajímavý projekt :) Jsem zvědavá na tvé odpovědi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teším sa na články :) tuším sa do nej zapojím aj ja!
    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.