úterý 1. října 2013

Rozhovor s Wendy Higgins

1. Kdy si se rozhodla stát autorkou?
Miluji psaní od té doby, co mi bylo pět let, ale nikdy jsem si nemyslela, že jsem tak dobrá, abych napsala knihu. Ale moje první  kniha byla publikována když mi bylo 32, protože nápad na knihu Sweet evil mě praštil do nosu. Před tím jsem psala pouze pro potěšení. 

2. Jací autoři či autorky tě inspirovali?
 R.L. Stine, Kresley Cole, Jen Armentrout, Gena Showalter, Karen Moning, a spousty dalších!

3. Jaké je tvoje oblíbené jídlo?
Miluji smažené jídlo! Ale musím se omezovat, protože je hodně tučné. A zbožňuji hořkou čokoládu!

4. Pověz nám něco osobě.
Mé oblíbené písničky jsou Demons a Radioactive od skupiny Imagine Dragons a moje oblíbené barva je žlutá, jako slunce!



5. Děkuji za rozhovor! Chceš nám nakonec něco vzkázat?
Chci poděkovat lidem v České republice za jejich nadšení a podporu- Sweet evil vyjde v češtině 28.října 2013 a je to můj první zahraniční prodej, takže je to pro mě něco nového. Doufám, že knihu budou čtenáři paranormálních romancí milovat! Posílám velké obětí z USA a děkuji za rozhovor! :D




0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.