pondělí 28. října 2013

Co týden dal...

Prázdniny, prázdniny, konečně prázdniny! Jak já jsem se na ně těšila a konečně jsou tady. Ve škole to nebylo zas tak špatné- žádné špatné známky-to je hlavní. V týdnu jsem přečetla jenom jednu knížku a to Radka. Naprosto úchvatná knížka, kterou si brzy přečtu znovu! A včera jsem dočetla Scarlet. Vlk♥ Nevydržím čekat do příštího roku na další díl!!

Ve středu mi přišel první pohled z postcrossingu! 

Naprosto úžasná knížka! Radka jsem si zamilovala hned a doufám, že Katka (Avari) vydá víc knížek! Povídky na jejím blogu jsou sice stejně dobré, ale raději bych je měla pohromadě v knížce :)

Sedmička od Veroniky Burgerové. Knížka je slaboulinký, takže ji přečtu určitě rychle, ale ještě jsem se k ní nedostala. 


image
image
Pořád jsem závislá na Supernatural! Už jsem na 5.sérii! A dokonce jsem "donutila" koukat se na to i tátu :D

Happy halloween!
Jenom chci upozornit, že jsem se k Vendee přihlásila do Halloweenského hopu, takže se máte na co těšit! :) 




3 komentáře:

  1. Taky jsem začala koukat na Supernatural a strašně mě to baví :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja závidím každému, kto má Radka doma :D Musím si ho kúpiť tiež :D Je to hrozne zlaté :) Arvarine poviedky milujem :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.