středa 9. října 2013

Liebster Award Tag


Pravidla:



  1. Řekněte o sobě 10 věcí.
  2. Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
  3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
  4. Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
  5. Informujte blogery o tom, že jste je nominovaly.
10 věcí o mě: 
1. Mám slabost pro štěňátka. 

2. Jsem závislá na čaji. Každé ráno si ho prostě musím udělat a bez něj jsem úplně k nepoužití. 

3. Nerada se učím. To asi znáte všichni, ale u mě je docela překvapující, když se učím, protože na testy se učím před hodinou a s domácími úkoly to není o moc lepší. 

4. Chodím na základní školu Jana Jakuba Ryby v Rožmitále pod Třemšínem do devátého ročníku. 

5. Mám zeleno-modré oči a kamarádka říká, že na denním světla tam mám i tmavě žlutou.

6. Mám jednoho pejska, na kterém jsem závislá a nevím, co bych dělala, kdyby tu najednou nebyl. 

7. Miluji procházky po přírodě. Hlavně když du s kamarádkou a lezeme po kamenech a chováme se 
jako děti, které chtějí dobrodružství. 

8. Jsem knihomolka. (nečekaně) 

9. Miluji natáčení videí, ale bohužel se mi rozbila kamera, tak čekám na Vánoce, až mi Ježíšek přinese novou. A lepší, protože tahle byla opravdu... řekněme nekvalitní. A ten zvuk byl ještě horší :) 

10.   Mám ráda angličtinu. 

Otázky pro Táňu: 

1. Kolik jste schopni přečíst knih za měsíc?
Průměrně deset. Někdy jich přečtu třeba 7 a někdy klidně i 13. Podle toho, jak stíhám se školou a jak mě dané knížky baví. 

2. Čtete pouze jeden žánr, nebo více?
Všechno možné. YA, fantasy, erotické romány a nepohrdnu ani thrillerem. 

3. Jaká byla vaše nejoblíbenější kniha v dětství?
4 a půl kamaráda. Když jsem byla malá, hrozně ráda jsem četla dětské detektivky. 

4. Jak dlouho bloguješ?
Skoro rok a půl. Jsem na sebe za to hrdá, protože mi to drží dlouho a baví mě to!

5. Jsi s nějakými blogery v osobním kontaktu/chtěl bys být?
Ano jsem. S některými si píšu často a s některými jen občas, ale rozhodně by mi nevadilo, kdyby jich bylo víc. 

6. Které nakladatelství má dle tebe nejlepší obálky?
CooBoo.. o tom nepochybuji. 

7. Je nějaká určitá "rasa", "postava" kterou v knihách milujete? (Andělé, upíří, nemrtví...)
Na upíry jsem byla v poslední době hrozně vysazená, ale teď jsem četla pátý díl Říše Temnot o L.J.Smith a zjistila jsem, že je mám ráda. Mám ráda kožoměnce... hlavně vkodlaky, ale nepohrdnu ani čarodějnicemi. 

8. Co používáš jako záložku?
Záložky. Ale když jsem ve škole a zapomenu si záložku tak improvizuji a dávám tam útržky papíru. Zrovna dneska jsem si do knihy dala prázdný obal od žvýkaček, protože jsem ztratila záložku. 

9. Čteš při jídle, koupeli, či jiných aktivitách?
Ne. Ve vaně jsem četla jednou a knížka se vykoupala i se mnou a už to nechci zkoušet.

10. Kam jdeš při návštěvě knihkupectví jako první? :)
Tam, kde vidím YA a fantasy knížky. 

Otázky pro mé nominované:

1. Máte slabost pro krásné obálky?
2. Preferujete hardbacky, paperbacky a nebo e-booky? 
3. Čím si získá hlavní hrdina  vaši přízeň? 
4. Myslíte si, že všechny knihy o upírech napodobují Twilight?
5. Na co jste v knihách přímo vysazeni? 
6. Píšete autorům po dočtení knihy a nebo by jste chtěli začít?
7. Vidíš v knihách svoji budoucnost?
8. Jakým způsobem si třídíš knihy do knihovničky? 
9. Myslíš si, že je dobré, že čím dál, tím víc přibývá tolik knižních blogerů? 
10. Jak dlouho máš blog? 

Moji nominovaní:



3 komentáře:

  1. O.O Díky za nominaci. :D Jinak máme hodně společného. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek :D A PS: už jsi druhá, která mě nominovala :)) (Těch otázek budu mít malinko víc no :D)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.