neděle 13. října 2013

Posuď knihu podle obalu (30)

Toto meme pořádá Syki. 

Název: Měsíční směna 
Série: Edie Spence
Díl: 2#
Autorka: Cassie Alexander 
Nakladatelství: Fantom Print 
Vydání: říjen 2013 
Počet stran: 352 (EN) 
Anotace: Sestra Edie Spenceová se poté, co přežije brutální útok upírů, může vrátit do práce, kde se stará o nadpřirozené bytosti, které potřebují lékařskou péči. Ale její sesterský um je vystaven náročnému testu, když se během polední pauzy stane svědkem ujetí od dopravní nehody. Zraněný chodec není jen vlkodlak, nýbrž vůdce smečky. Edie se tak ocitá uprostřed nelítostné války.
Dvě znepřátelené vlkodlačí frakce spolu bojují zuby nehty, ale Edie nemá nejmenší zájem se do toho míchat. Když se však setká s pacientovým synovcem – potetovaným vlkodlakem jménem Lucas s pohledem predátora, kterému je těžké odolat – musí si vybrat, na čí stranu se postaví. Otázka zní: může důvěřovat tomuto nebezpečnému spojenci? A může dát na své instinkty, když je v jeho blízkosti? Tak či onak se Edie nedokáže z tohoto kolotoče vymanit, i když se z ní tím pádem stává snadná kořist…

Můj názor: Možná trochu ironické, že jsem dnes vybrala zrovna tuto obálku. Už jsem jí na internetových stránkách zahlédla a pokaždé se musím smát, protože mi přijde hrozně komická. Všechno je na ní tak umělé a  nepřirozené. Kniha by nemusela být špatná, protože urban-fantasy mám ráda, takže knize bych klidně šanci dala. Ale na ta obálka je prostě děs. 

7 komentářů:

  1. ta obálka ne opravdu tragická.. děj prvního dílu nebyl špatný, spíše tedy průměr, ale dalo se to.. i ta obálka se mi prvního dílu líbí víc, i když taky nic moc..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj mě se to také často stává :) Obálka prvního dílu byla o proti tomuhle pěkná! :))

      Vymazat
  2. Obálka se mi vůbec nelíbí souhlasím s tebou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta obálka je katastrofa! :DD Takové béčko.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s tebou je děsná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlas, hrozná obálka! Nechápu jak můžou dát na jednu obálku tolik blbostí a ještě v takovém provedení :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.