neděle 20. října 2013

Co týden dal....

Už sakra potřebuji ty prázdniny. Nic nestíhám, i když mám dost času. Škola mě vyčerpává, ale je fakt, že mě to tam začalo docela i bavit. Chci si poslední rok užít, jak to jen jde a i přesto, že pár lidí mi leze krkem to vypadá, že už jsme zase kolektiv.

Ve středu jsme byli s Ekotýmem a 6.A v Zoo Praha. S kamarádkou jsme si hned ze začátku zašli do pizzerie a potom blbly na klouzačce. 
"Vyfoť mě nějak normálně s knížkou!" 

Pizza ♥ :3

Scarlet- úžasná obálka a zatím se mi líbí i příběh, který navazuje na Cinder.

Maminka pekla :3 


Moje nová závislost. Už jsem na 4.sérii ♥ 




A jaký týden jste měli vy? :)) 



11 komentářů:

  1. Já sem teď taky v devítce :D Už mě teď mrazí, když pomyslím na všechny ty scio testy a přijímačky. Hezké fotky s knihou :D Scarlet .. takový pocit, když ji všichni čtou a básní o ní a já ještě nečetla ani první díl :D A děkuji za tip na seriál .. poslední dobou nemám na co koukat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To jsem nevěděla :D Dej pokoj se scio a přijímačkami! Už teď jsem vedle z toho, že nevím, kam chci chodit :D :D Hele jako to musíš napravit! Je to úžasná série :3

      Vymazat
  2. Keď si predstavím aký lahký bol 9. ročník.(aj by som sa tam na týždeň vrátila, nech si oddýchnem)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si také říkám, jak byly předchozí ročníky jednoduché... :D :D Ale jo ono se to dá, jenže já se moc neučím a pak to učení doháním o přestávkách.

      Vymazat
  3. Supernatural by som si rada pozrela, len ma odrádza to, že to má 9 sérii a ja toho aj tak pozerám moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nekoukala na nic a tak jsem do toho šla :D A nelituji :3

      Vymazat
  4. Na Co týden dal se vždycky moc těším! Nezklamal, prostě super fotky. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vítám tě v klubu Supernaturalholiků =) nejlepší seriál všech dob.. =)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.