středa 2. října 2013

Démon z Hex Hall | Lásce neporučíš

Démon z Hex Hall (Hex Hall, #2)Název: Démon z Hex Hall
Série: Hex Hall
Díl: 2#
Autorka: Rachel Hawkins
Nakladatelství: Knižní klub
Rok vydání: 2012
Počet stran:
Anotace: Sophie Mercerová si myslela, že je čarodějka. Proto byla ostatně poslána do Hex Hall, nápravného zařízení pro delikventy Prodigia, tedy čarodějky, kouzelníky, víly a podobné bytosti. To si ale myslela ale ještě předtím, než zjistila, kdože je vlastně její otec, a že Archer Cross patří k L´Occhio di Dio, které se snaží Prodigia vyhladit z povrchu zemského – a namísto dalšího polibku mu tak musela vrazit jednu pěstí. Že je čarodějnice si myslela do chvíle, než se ukázalo, že je démon. Velká moc však sebou přináší i velká riziko, a než vystavovat nebezpečí své blízké, bude možná lepší se jí zbavit... Co ale dělat, když se ukáže, že i její nové kamarádky jsou démoni a svou sílu rozhodně neplánují použít k žádným bohulibým účelům? Do toho se o Sophii začne zajímat L´Occhio di Dio, a koho jiného za Sophií poslat než Archera. Ještě štěstí, že k němu Sophie už nic necítí. Nebo ano?



Proč jsem si chtěla knihu přečíst?
Někdy minulý rok jsem četla první díl a ten se mi líbil, ale neskončil tak napínavě, abych hned lačnila po dalším díle. Až teď, když jsem byla v knihkupectví, jsem si knihy všimla a řekla si, že sérii dokončím a pořídím si zbylé dva díly. Nelituji toho, protože kniha se mi vážně líbila.


Děj...
Sophie jede na prázdniny ke svému tátovi do Anglie a bere si sebou nejlepší kamarádku Jennu a jejího snoubence Cala. Proslýchá se, že Archer byl několikrát vidět v okolí Londýna, a i když si to Sophie nechce přiznat, v podvědomí ví, že se s ním chce setkat.


Nic není tak lehké, protože když přijede do Anglie, nestačí zírat. Otcovo sídlo je ohromně veliké a členů rady Prodigia je zase moc málo, protože ostatní byli zabiti. Sophie není obyčejnou čarodějnici, jak si myslela, ale je stejná jako její otec a toho se děsí. Co když nad sebou ztratí kontrolu a někoho zabije, přinejhorším to bude třeba její nejlepší kamarádka...


Čáry, máry....
Hecate je internátní škola pro kouzelná stvoření. Minulý rok se tam stala jedna velká nehoda, ve které účinkovala i Sophie. Tenhle rok se jí také stalo pár nehod v podobě chodby celé zasypané brambůrkami, nebo když si kouzlem chtěla přesunout postel, která prolítla oknem. Její moc je vysoká a ona se musí naučit, jak s ní zacházet.

"Tak proč si s ní byl?"
"Dostal jsem to za úkol."
"Od Oka?"
"Ne, od skautů. Pořád mi chyběl bobřík randění s čarodějnicí." 


Kdo se bojí, nesmí do lesa...
Sophie se sama sebe bojí, protože když už ví, co je a jak vysokou moc má, nechce nikomu ublížit. Všichni v její rodině se s té moci zbláznili a nakonec se s nimi nestalo nic dobrého a ona nechce být taková. Chtěla by být obyčejnou studentkou a mít obyčejný život, ale ona bude hrát velkou roli mezi stranou dobra a zla.. Jenže teď ještě poznat, která je která.


Rachel Hawkins...
Rachel Hawkinsová vystudovala angličtinu na Auburn University a pracovala jako učitelka, dokud se nestala spisovatelkou na plný úvazek. Je autorkou trilogie Hex Hall( Hex Hall,Demonglass a Spellbound). Rachel žije v Alabamě s manželem a dvěma dětmi.

"Grimoár je psaný jazykem andělů."
"Neměl by to být zpěv a hraní na harfu místo těch hieroglyfů?


Obálky...
Originální obálka, kterou naštěstí máme i my, se mi líbí nejvíc. Neříkám, že všechny obálky jsou bůhví jak krásné, ale žádnou z nich vyslovené nenávidím. Některé jsou víc povedené a některé méně.

Demonglass (Hex Hall, #2) Dunkle Magie (Hex Hall, #2) Desafío (Hex Hall, #2)
Raising Demons (Hex Hall, #2) Vidro Demónio (Hex Hall, #2) Демонично стъкло (Hex Hall, #2)
Raising Demons (Hex Hall, #2)
Slovo závěrem....
Taková jednohubka, která příliš neoslní, ale nemusí ani zklamat. Je to víc akční, napínavé a Sophiinym hláškám jsem se hodně nasmála. Cal je sice sympaťák, ale Archer je prostě bad boy a pro ty mám já slabost.  Za mě kouzelné 4 hvězdičky!




0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.