sobota 5. října 2013

Monthly summary- září 2013

Škola. Co k tomu víc dodat :) Dennodenní stres, halda učení a domácích úkolů a když přijdu domu jsem natolik vyčerpaná, že už se mi nechce nic dělat. Jak já bych už brala prázdniny! 

Tento měsíc jsem přečetla.. 

Koupeno...
Ano tenhle měsíc jsem si koupila jenom jednu knihu a to druhý díl Taťány a Alexandra. Zatím jsem ho ještě nečetla, ale chystám se na něj co nejdříve :)

Recenzní výtisky... 
Komiks Futurami mám od knihcentra, poslední díl Percyho od Fragmentu a Cinder s Evernight od Egmontu :) 
Od Marissi Mayer jsem doma měla podepsanou samolepku, kterou jsem už konečně pořádně využila!


image
Od knihcentra budu mít na recenzi druhý díl ze série Měsíční kroniky, který nese název Scarlet! Hrozně se na knihu těším :)) 




3 komentáře:

  1. Úžasné knížky. Těším se, až si přečtu Měděného jezdce, abych si mohla přát i pokračování :)) Cinder ti závidím. Já si ji přeji hodně dlouho .. ale vždycky si pak nakonec koupím jinou .. nechápu, jak je to možné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak mám :D Vždycky si pro nějakou do knihkupectví jdu, ale odnesu si jinou! A Cinder doporučuji! (:

      Vymazat
  2. Taťanu a Alexandra si chci taky koupit :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.