neděle 6. října 2013

7 komentářů:

  1. Obálka třetího dílu se mi taky líbí se všech nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
  2. Túto sériu sa chystám niekedy už prečítať, každý ju vychvaľuje 8)
    Obálky ma moc nezaujali, ale nie sú škaredé.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda všechny obálky, ale je pravda, že tahle je asi nejkrásnější. Už se na knihu moc těším!

    OdpovědětVymazat
  4. Každý o téhle sérii mluví a já jsem si jí ještě nepřečetla sakriš! Ale vážně, tahle vypadá nejlíp. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to měla do nedávna nastejno... Přečti si ji! Nebudeš litovat, protože je to opravdu úžasná kniha :D

      Vymazat
  5. Tak toho je jedno z najväčších obálkových sklamaní. Že modelka konečne vyzerá ako žena je iba slabou útechou. Som v pokušení povedať fuj pretože to už nemá toho ducha. Medený jazdec, to bola obálka! Taťána a Alexandr som tiež schválila. Vcelku. Ale toto nie.
    No aj tak. Dúfam, že to pekne skončí. Chcem to mať doma napriek všetkému. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já to mám přesně naopak... Předchozí dvě obálky se mi nelíbily a tahle na mě konečně udělala dojem :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.