neděle 20. října 2013

8 komentářů:

  1. Hezké video, určitě podporuji. :) :D Hezky se posloucháš a i když nečteš zrovna to, co já, tak to nevadí. Super. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podporuji, koukat určitě budu - i když tyhle knihy taky nejsou můj šálek čaje. A máš krásné vlasy! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a děkuji i za ty vlasy- nikdy bych je nedala pryč :3 :D

      Vymazat
  3. Rozhodně podporuji!!!!! :D Tvoje videa se mi líbí a už se těším na další, které doufám přibude brzy! + máš podobný vkus na knihy jako já, takže o to lepší :) Už abych si konečně přečetla Cinder :D

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím, upířiny už je trochu moc a trochu mi už lezou na nervy :D Scarlet bych si moc chtěla přečíst, líbí se mi jak obálka tak příběh. Bezva video, těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se video líbí :) Scarlet si přečti!! Je to fakt úžasná knížka- už jí mám skoro dočtenou :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.