neděle 9. prosince 2012

Tajné deníky slečny Mirandy Cheeverové


Název: Tajné deníky slečny Mirandy Cheeverové
Autorka: Julia Quinnová
Nakladatelství: Ikar
Anotace: 
Ve věku deseti let Miranda Cheeverová vůbec nevypadá na to, že se z ní stane oslňující kráska. Smiřuje se s tím, že do ní společnost nevkládá velká očekávání – až do odpoledne, kdy jí Nigel Bevelstoke, pohledný a neodolatelný vikomt Turner, vážně políbí ruku a slíbí jí, že až dospěje, bude stejně krásná jako chytrá. A ve věku deseti let Miranda pochopí, že ho bude do konce života milovat. Následující léta jsou však k Turnerovi stejně krutá, jako k Mirandě laskavá. Stane se z ní půvabná žena, jak vikomt v onen pamětihodný den předpovídal – kdežto on je opuštěný, zahořklý muž, zdrcený zničující ztrátou. Miranda však nezapomene na pravdu, kterou před všemi těmi lety svěřila papíru – a nedovolí, aby jí osudová láska proklouzla mezi prsty…


Moje hodnocení obálky: 1/5
Moje hodnocení: 3,5/5



Můj názor: 

Tumblr_me4bc7etov1qaf2duo1_500_largeKdyž bylo Mirandě pouhých deset let lidé už věděli, že není vhodná pro společnost. Má hnědé oči, hnědé vlasy a hodně bledou pokožku. Její nohy nebyli stvořeny pro tancování. Ona si toho však nevšímala a kamarádila se s Olivií a jejím bratrem Winstonem. Jednoho dne však poznala i jejich staršího bratra Turnera a ten jí pověděl ať si píše deník. To byl ten den kdy se Miranda do něj zamilovala....

Však žádný vztah není bez překážek a tady byla jedna velká. Turner se oženil. Miranda z toho byla nešťastná, ale co mohl dělat? Jeho žena však brzy zemřela a z něj se stal bručoun. Byla to její šance jak se s ním sblížit a ona jí využila.

2. března 1810.....
Dnes jsem se zamilovala....


Páni. Od téhle knihy jsem opravdu něco takového nečekala. Párkrát jsem četla máminy romány, protože ona je na ně ujetá, ale nikdy se mi nelíbily tolik jako tahle kniha. Obálka mě trošku odrazovala, protože se mi nelíbí.  Když mi kamarádka tuhle knihu přinesla trochu jsem se divně podívala na obálku a v duchu si řekla: Tak tohle asi nepřečtu. Omyl v pátek večer jsem si ke knize četla a celou ji naráz přečetla.

Olivie se snaží aby se MIranda a Winston dali dohromady. Nebyl by to špatný pár a Miranda by se už ráda vdala. Jenže ne za Winstona, ale za Turnera. Jo to by ji on musel milovat a ona mu věnovala celé své srdce. Jednou když šla Miranda za Turnerem v noci do pracovny on byl nalitý whisky. /Políbili se, ale on chtěl aby se na to zapomnělo. Byla by to katastrofa pro celou rodinu. 

"K četu s tebou!" vybuchla. "Jsi hluchý, zabedněný a slepý? Není to zaslepení, ty pitomče! Miluju tě!"
Ach můj bože. 


Jak už jsem psala obálka mě neuchvátila a ani nenalákala a pro ji dávám pouze jednu hvězdičku. Za to kniha mě opravdu překvapila a užívala jsem si čtení celou dobu. Knize dávám 3,5 hvězdičky a snad se mi do rukou dostane ještě jiná kniha od této autorky. 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.