neděle 2. prosince 2012

Monthly summary - listopad 2012


A po měsíci jsem tu zpět se shrnutím. Co ne všechno za listopad událo? Pro mě to nebyl nijak zvláštní měsíc.  Za měsíc jsem posbírala devět knih a žádnou si nekoupila. Momentálně na jednu šetřím a která to je? Finale! Už se nemůžu dočkat takže doufám, že mě poslední díl nezklame.  Tenhle měsíc prošel můj blog rekonstrukcí. Od začátku jsem ho měla do tmavých barev. Vy jste my psali, že by to chtělo prosvětlit a já se změny bála.  Nakonec jsem ho zesvětlila a zvládla si udělat i záhlaví ( to byl asi největší problém ).

Za tento měsíc jsem přečetla: 
• Pushing the limits
• Poslouchej 
• Kate Daniels - Magie krve
• Darren Shan - Krvavé chodby 
• Škola noci - Předurčená
• Lovkyně snů - Osudové rozhodnutí 
• Temná akademie - Spoutání
• Ahoj z nebe
• Darren Shan . Upíří hora
• Ve stínu Cypřiše
• Husité - ve znamení kalicha 
• Dědička 
• Trójská maska
• Roztomilé malé lhářky

Také jsem na mém blogu odstartovala jeden vánoční projekt s názvem Dlouhé zimní večery. Zatím jsem napsala články na čtyři témata a dnes se chystám na téma: Jiní brečí já se směji. Zatím nevím o čem ten článek bude. Příští měsíc chystám znovu nafotit moji knihovničku. Trošku se změnila, protože některé knihy jsem dala pryč a hodně mi jich přibilo. Ještě je tu jedna maličkost. A to, že se snažím napsat povídku, kterou bych možná časem zveřejnila. 



Tyhle knihy jsem vyměnila. Roztomilé malé lhářky jsem už přečetla a recenze se připravuje. Nebyla to nejhorší kniha, ale zase mě tolik neuchvátila.  Potom je tu druhý díl Monster high takže si budu muset pořídit první díl. Ráda bych se totiž do série pustila, co nejdřív. A do třetice všeho dobrého tu mám knihu Křídla, která je ve slovenštině takže aspoň budu víc procvičovat jazyk blízký tomu našemu. 



Dědička je recenzní výtisk od Fortuny libri. Kniha, která mě uchvátila a tento měsíc jedna z nejlepších, co jsem četla. Husité je kniha o kouzelném atlase. se kterým se dostanete kamkoliv do minulosti.  Mrazivé léto teprve čtu a musím přiznat, že je to pozoruhodná kniha. Nevím, co si mám o ní myslet. Je to thriller a asi moje první knížka v tomto žánru. 

Temnou akademii jsem přelouskla ze den a opravdu se mi líbila. Už se těším na třetí díl a doufám, že bude vydán co nejdříve. Krvavá romance druhý díl. Ten první se mi docela líbil tak jsem si řekla, že zkusím i ten druhý. Tak uvidíme jak se mi bude líbit. A jako poslední kniha tu jsou Upíří deníky první díl. Už jsem ho jednou četla, ale nevybavuji si o čem přesně to bylo.  Ze tenhle měsíc jsem získala šest RC takže bych tímto chtěla ještě poděkovat nakladatelstvím Fortuna libri a Fragment. 

Všechny knihy hezky pohromadě a tohle je ode mě za minulý měsíc všechno. 

8 komentářů:

  1. Wow.. hodně jsi toho přečetla :) a pěkná hromadáka knih ;).. Dědička má nádhernou obálku, že? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekná kopa 8)
    dúfam, že sa Krídla budú páčiť 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně nafoceno!! Jak já miluju tu vánoční atmosféru! :)) Opravdu krásné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím souhlasit s Rodaw, fotky knih jsou krásné a i samotná hromádka vážně není k zahození :)
    Doufám, že dáš brzo vědět o tom, jak se ti líbilo Mrazivé léto, pořád nad ním váhám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní knihy! :) A taky souhlasím s tím, že je to moc hezky nafoceno :)

    OdpovědětVymazat
  6. zavidim dedicku a mrazive leto :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.