sobota 8. prosince 2012

Mrazivé léto


Název: Mrazivé léto
Autorka: Manuela Martini
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2012
Anotace: V jihošpanělském městečku Marbella si patnáctiletá Lyra připadá jako v ráji. Až do chvíle, kdy zmizí její spolužačka Pia. Lyra se rozhodne přijít tomuto záhadnému zmizení na kloub. Nedlouho poté je Pia nalezena mrtvá a z letní idylky se stává zlý sen. Lyře se zdá, že se její matka chová divně. Navíc je přesvědčená, že zahlédla svou sestru, která zahynula již před deseti lety. Co jí matka tají? Jaká děsivá tajemství měla zůstat navždy skryta? 





Moje hodnocení obálky: 2/5
Moje hodnocení: 3/5

Můj názor:

Img_1533_193688882_largeZ Mrazivého léta mi opravdu mrazilo v zádech. Čekala jsem trochu klišé knihu bez romantiky. Hlavní hrdinka je v mém věku a její rozhodnutí byly někdy až pošetilé. Její kamarádka Bea mi pila krev. Byla upovídaná a většinou mluvila o kravinách. Za to její dva kamarády Olivera a Patricka jsem měla ráda.

Lyře je patnáct let a její život je skoro dokonalý. Její matka se o ní stará a má jí radá. S otcem se už neviděla hodně dlouho, protože její sestra měla nehodu. Přejelo jí auto. Lyra si na to všechno však už nevzpomíná a chce si za každou cenu užít prázdniny se svojí partou. Jednoho dne však pozná Leandera. On je záhadný kluk, který ji fascinuje jenže je na něm něco podivného.

Mezitím se ve městě pohřešuje Pia. Holka, která se vždy chovala povrchně. Všichni se o ni bojí a Bea má teorii co se s ní mohlo stát. Napadlo ji, že za to může řezník, který se chová jako podivín. Lyra se o to však tolik nezajímá. Pak ji, ale Leander řekne, že jeji sestru miloval a že ona neumřela při autonehodě.

Tumblr_mep80kb4bv1rqwu3wo1_500_largeZápletka mě dostala a do konce knihy jsem ani nevěděla, že by dotyčný mohl být viník. Je pravda, že jsem si ho oblíbila a ono tohle? Wow opravdu mě to zaskočilo. Z knihy nejsem zklamaná, ale nebylo to něco úchvatného takže ode mě dostává kniha 3 hvězdičky.

Obálka není jedna z nejhorších a mě nejvíc zaujalo modré pozadí s bílími ornamenty. Červený nápis a růže na obálce se mi už tolik nelíbí. Teda ta růže se mi tolik nelíbí. Zadní strana obálky je červená a přijde mi to originální. i když Lovkyně snů má také moc pěkné zadní strany obálek. Obálce dávám 2,5 hvězdičky.


Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí RC.
Knihu si můžete zakoupit zde.




1 komentář:

  1. Nádherná recenze.Knihu jsem četla a až do konce jsem Leanderovi věřila :'( ... a máš pravdu Bea byla vážně hrozná ,ale Patrika jsem si už od začátku oblíbila :3

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.