středa 12. prosince 2012

Knižní chvilky ( 1 )

Už jsou skoro Vánoce a já jsem si prostě nemohla odpustit vyfotit knihu v takové té Vánoční atmosféře. Vybrala jsem si knihu Marcelo in the real world.  Proč zrovna tuhle? Když jsem se koukala do knihovničky tahle mě okouzlila, protože je ta obálka úžasná.  Můj Vánoční medvídek nemohl na fotce chybět a můj malý stromeček jakbysmet...... Dneska máme kouzelné datum 12.12.2012 a já jsem se rozhodla. že chci můj blog po novém roce vylepšit. Dodržovat meme, psát recenze a začít s novými projekty, které mám v hlavě, ale ještě si je musím pořádně promyslet... Uvidíme jak to dopadne a jestli to k něčemu bude :) 

1 komentář:

  1. Dneska je opravdu krásné a magické datum :o) Jinak moc pěkná fotka - ten medvídek je tak roztomilý!! :-))

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.