neděle 9. prosince 2012

Knižní prostřeno ( 6 )

Toto meme má na svědomí  VeEee :))


Ahoj z nebe
Předkrm
Ahoj z nebe


Kniha, u které se zasmějete, ale možná se dostavý i slzy. Tuhle knihu jsem vybrala jako předkrm, protože si myslím, že je velká škoda, když jste ji ještě nečetli. 



Obsidian (Lux, #1)


Hlavní chod
Obsidian

Myslíte si, že jsou mimozemšťani jsou malý a zelený človíčci. Omyl oni vypadají jako my lidé, ale mají zvláštní schopnosti. Tuhle knihu jsem četla na jednom blogu když ji překládaly a moc se mi líbila. Snad se někdy dokopu k přečtení druhého dílu, protože tahle série je opravdu dobrá. 



La Corda D'OroDezert
La Corda D'Oro

Jako dezert mám pro vás něco lehkého u čeho nebudete muset tolik namáhat mozkové závity a je to moje oblíbená manga. Nejenže je skvěle propracovaná má také velmi poutavý děj a také se točí kolem hudby. Co více si přát ^_^ 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.