neděle 16. prosince 2012

Posuď knihu podle obalu ( 12 )

Meme, které pořádá Siky.

Angelfall (Penryn & the End of Days, #1)
Název: Angelfall
Série: Penryn & the Ena of Days
Díl: 1
Autorka: Susan Ee
Anotace: Je to šest týdnů, co andělé sestoupily na zem, aby zničily moderní svět.  Pouliční gangy vládnou ve dne, zatím co v noci vládne panika a strach.  Když bojovník odletí s malou a bezmocnou holčičkou, její sedmnáctiletá sestra  Penryn se rozhodne udělat cokoliv, aby ji dostala zpátky.
Cokoliv včetně uzavření dohody s nepřátelským andělem.
Raffe je bojovník, který leží zraněný a bez křídel na ulici. Po dlouhé věky bojoval jen svoje bitvy než se ocitl v zoufalé situaci, kdy ho zachrání napůl vyhladovělá dospívající dívka.
Cestování temnými kouty severní Kalifornie a spoléhají se na sebe pouze pro přežití. Cestují společně směrem k pevnosti v San Francisku, kde ona bude riskovat všechno pro to aby zachránila svoji sestru a on se dal na milost a nemilost svých největších nepřátel kvůli možnosti aby to bylo provedeno celé znovu. 

Můj názor:  Ta obálka mě zaujala jako první, potom ten název a jako třešnička na dortu byla úžasná anotace, která mě na knihu nalákala. Knihy o andělech mám ráda a časem bych si ráda přečetla i tuhle, protože o andělovi s temnou minulostí a bezmocnou dospívající dívkou.. Zní to prostě perfektně :) 

4 komentáře:

  1. ta obálka je opravdu kouzelná.. anotace taky skvělá.. ;) tuhle knížku bych si někdy moc ráda přečetla.. =))

    OdpovědětVymazat
  2. Sama jsem na knihu zvědavá, když z ní má v budoucnu být i film...

    OdpovědětVymazat
  3. a ja sa akosi neviem rozhodnut, ci sa mi titulka paci, alebo nie :/

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.