neděle 16. prosince 2012

Dlouhé zimní večery: Tlustý, těžký a hardbackový

Meme, které mám ne svědomí já.

Dnes je projekt na téma Tlustý, těžký a hardbackový.
Více o tomto projektu zde.



Dnes je tento projekt na moje oblíbené téma. Už delší dobu jsem plánovala na tohle napsat téma jenže takových článků je v blogosvětě spousta a proto sem to odkládala dál, dál a dál až jsem na to úplně zapomněla. Přiznám se, že knihy v hardbacku mám raději než obyčejné paperbacky. Jenže mám smůlu v tom, že nemám ráda přebaly. Knihy jsou pod nimi většinou černé nebo prostě jednobarevné pouze s názvem knihy a autorem. Je však i pár výjimek kdy se mi přebaly líbí. 
Doma vlastním více knih v hardbacku a podle mě to v knihovničce vypadá lépe. Nejlepší obálky má podle mě CooBoo. Líbí se mi obálky jako má Drakie či Oliver Nocturno. Však i obálka Nadpozemské není k zahození :)  Na měkkých obálkách nemám ráda přehýbané rohy nebo poničené hřbety a v tom je hlavně výhoda hardbacků. 

Tumblr_lqpt7thqxd1qecnauo1_500_largeTěžké hardbackové knihy..... opravdu něco k zamyšlení, ale docela těžká knížka je Dračí oči od Stephena Kinga, kterou právě čtu. Měla jsem půjčenou i žhářku, ale tu jsem musela vrátit do knihovny a nestihla jí přečíst.  Tohle je ode mě asi všechno k tomuhle tématu :) Jinak si užijte třetí adventní neděli!




1 komentář:

  1. ja som rozhodne za hardbacky 8) ale tie prebaly sa ani mne nepáčia, ale ak je obsah dobrý, tak je to asi jedno 8) len potom vždy kontrolujem aj prebaly, či som ich nezničila 8P

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.