pondělí 3. prosince 2012

Dlouhé zimní večery - Jiní brečí já se směji

Projekt z mé dílny.

Dnes mám pro vás připravený projekt na téma Jiní brečí já se směji.
( více o projektu zde. )


483431_175271882616918_2057860950_n_largeDnes už zbývá pouze 22 dní do Vánoc! A já se pořád ještě nestresuji z toho, že nemám dárky. U mě se to projeví tak týden před vánoci a to jsou potom pořádné nákupy.  Tenhle rok se budu snažit polepšit a už začít shánět dárky, ale kdo ví.... Jiní brečí já se směji. Pod tímhle se mi vybaví jedině horory. Je pravda, že těch s nadpřirozenými bytostmi se bojím, ale krváky. To je něco pro mě!  Nejraději mám asi Pach krve nebo Hostel. Ale nebudu se Vám, tu rozplývat nad horory, protože to by bylo na dlouho.

Tumblr_mefavndesq1rl3t46o1_500_largeV knížkách na pokračování se hodně často stává, že vztah něco přeruší. Buď se zamilují do někoho jiného nebo se o to druhého přestanou zajímat. Takovéhle věci nemám ráda, protože jsem akorát tak naštvaná.  Knihu na pokračování, kde by u sebe dva hlavní hrdinové zůstaly bez přerušení jsem snad nečetla. A Myslím si, že je to škoda.Pro někoho to zní nudně vztah bez chybičky a je pravda, že v dnešní době se takové věci dějí je málokdy. Jo jenomže v dnešní době sedí malý děcka jenom u počítače a nic moc nedělají. Neříkám, že všichni, ale řekněme si kdo v dnešní době nemá FB.  Zase jsem odbočila od tématu, ale stojí se nad tím zamyslet.

Pozor: 
Chtěla bych se Vám tímto omluvit, že blogu nevěnuji až takovou pozornost jakou bych měla. Je toho na mě až moc a já nic nestíhám. Se čtením nejsem ani tak pozadu jako s recenzemi.  O Vánočních svátcích se to budu snažit zlepšit a přednastavit si nějaké meme.  A ještě se omlouvám, že článek přidávám opožděně.

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.