sobota 15. prosince 2012

Slečna božská ( 11 )


Slečna Božská je meme hostované Mish. Pokud se chcete přihlásit, neváhejte a pokračujte sem. Cílem je každou sobotu zveřejnit pět věcí, ke kterým byste donutili vámi zvolenou knižní postavu.
5 věcí, ke kterým bych donutila...

Scotta Parnella


1) Nech Noru na pokoji a začni si pořádně všímat Vee!

2) Vem Vee někam na zábavu. Je hodně hyperaktivní takže si aspoň pořádně zatancuješ. 


3) Neflimové a Archandělové se nemají rádi, ale chtěla bych aby by si Scott dal závod s Patchem. A nebude to jen tak obyčejný závod, ale podmínkou bude mít boty na podpatku a uběhnou jeden kilometr :)) Hah vtipná představa :)

Tumblr_mf2dwmojnn1rcjk5zo1_400_large4) A když už jsou skoro ty Vánoce tak by mohl upéct nějaké to cukroví.Samo sebou bych mu s tím JÁ pomohla :) Já a pečení není moc dobrá kombinace takže bych mu asi moc nepomohla :)

5)  Chci ho vidět ve Vánočním svetříku na kterém jsou sobové :) Ťuťu ♥ Jenom ta představa je nádherná. Já si Scotta představuji sice jinak než je na obrázku výš, ale tenhle se mu nejvíc podobá.



• Právě mám rozečtené Finále a Scott tam hraje také významnou roli a já si neodpustila o něm napsat Slečnu božskou :) Recenze  bude v průběhu příštího týdne, tedy pokud Finále dočtu :) 

1 komentář:

  1. :D sice jsem sérii nečetla, ale tohle mě rozesmálo. :D Z vlastní zkušenosti vím, že na podpatkách se běhat dá. No, jak by si s tím poradili kluci, to netuším. :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.