neděle 23. prosince 2012

I zvířátka rády čtou ( 3 )

Meme od Yumeno Katrin.

Opravdu bylo těžké udržet Kima na jednom místě, aby mi neutekl. Tohle byla nejlepší fotka a to je trochu mázlá. Knihu Ten, kdo stojí v koutě mám jako RC od knihcentrum.cz a kniha vypadá opravdu zajímavě.  Četla jsem několik recenzí a všechny byly kladné a kniha se prý líbila. Já doufám, že bude mít úspěch i u mě. Počasí je u nás na   ho**o . V noci nasněžilo a teď v jednom kuse prší. Opravdu Vánoce na blátě....
Už od listopadu mám takovou tu Vánoční náladu. Poslouchám koledy, vyzdobuji si pokoj, balím dárky, ale dneska mě to omrzelo. Stačí se podívat z okna a nálada je zkažená.  Všem přeji veselé  Vánoce a šťastný nový rok! :) 


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.