pátek 28. prosince 2012

Moje knižní nej za rok 2012

Jako spoustu knižních bloggerů i já se rozhodla sepsat moje knižní nej za rok 2012. Můj blog bude slavit narozeniny v dubnu a už teď uvažuji, že chci aby to byla větší soutěž.  Aspoň už víte, na co se můžete těšit.

V roce 2013 chystám na blogu pár úprav a změn. Chci nějaké meme vyřadit a nějaké přidat, změnit design, psát více článků a informovat Vás o všech knižních novickách. Mám toho docela dost tak doufám, že to všechno stihnu a budu to pravidelně dodržovat. No tak necháme se překvapit ;)

Nejlepší knihy, co jsem četla a byly vydané  2012: 

 Obsidian (Lux, #1)    Pushing the Limits (Pushing the Limits, #1)

Nejlepší knihy, co jsem za tento rok četla:
      

Nejlepší obálky knih za rok 2012:
        

Nejočekávanější knihy roku 2012:
  

Nejlepší knižní hrdinové za rok 2012:
Patch♥

Bones♥ 

Curran♥ 

Nejžhavější knižní hrdina za rok 2012: 
• Opravdu dlouho jsem uvažovala komu tohle čestné umístění dám. Nakonec jsem se rozhodla pro 
Ashe z Železného krále. ^^ 

Nejlepší knižní pár roku 2012:
Tohle ocenění dávám knižnímu páru, který mě dokázal rozbrečet i rozesmát.. 
Echo a  Noah. ♥♥♥♥
Pushing the Limits (Pushing the Limits, #1)

Nejhorší kniha, co jsem za rok 2012 četla: 
• Tohle opravdu nebyl můj šálek kávy a kniha se mi vůbec nelíbila... 

Nejvíce mě překvapilo v roce 2012:
Opravdu jsem toho od knihy moc nečekala a vyvedlo mě to z míry jak se mi to líbilo :)

Nejvtipnější kniha za rok 2012:
Obsidian (Lux, #1) 
Nemohla jsem prostě obě knihy přehlédnout a dát sem jen jednu z nich. Obě si to zaslouží, protože byli vtipné a hrozně rajcovní ^^ 

Kniha o které pořád mluvím, ale nemůžu se dokopat k pořízení:
Asi jste to nikdo nečekali, ale ano moje kamarádka by mohla vyprávět :) Když jsem začínala blogovat chtěla jsem si knihu pořídit a od té doby o knize pouze mluvím, ale skutek utek nemůže se dohrabat ke koupi.. Tak mi držte palce ať mi to v roce 2013 vyjde! :') 

Nejočekávanější kniha v roce 2013:
Tak na tuhle krásku se nejvíc těším. Měla by vyjít u nakladatelství CooBoo :) 


Pro dnešek je to ode mne vše. Dneska už končím a du dokoukat Útěk na horu čarodějnic a potom druhý díl deníku Bridget Jonesové :) Tyhle knihy jsou moje nej za rok 2012. Tenhle rok byl pro mě velmi úspěšní, začala jsem hodně číst a pořídila si blog. Už je tomu skoro rok.. ach jo. Ten čas tak rychle letí :) Jinak si užijte zbytek dneška a zatím AHOJ! :) 






1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.