středa 23. ledna 2013

Mini rozhovor s Siobhan Vivian

1. Ahoj. Můžeš nám o sobě něco povědět?
 Jsem levák! :)

2.  pověz nám něco o tvé knížce. Jaká byla tvoje inspirace?
Moje knížka se jmenuje THE LIST a byla jsem inspirována ze zpravodajského článku.

3. Jak dlouho jsi knihu psala?
Psala jsem ji 2 roky. Jsem velmi pomalá.

4. Co děláš, když nepíšeš?
Chodím ven s přáteli, nakupuji,  čtu, koukám na filmy.

5. Co právě teď čteš?
 The Age of Miracles od Karen Thompson Walker

6. Co by jsi chtěla dělat, kdyby jsi nemohla být autorkou?

Byla bych komediantka, psala bych vtipy pro slavné a vystupovala ve večerních host show. 

7. Máš nějaké plány do budoucna?
Ano. Příští měsíc jedu s nejlepší kamarádkou do Japonska! :) 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.