sobota 19. ledna 2013

Rozhovor s Jody Gehrman

1) Řekni nám něco o tvojí knížce a  tvé inspiraci.                                     Moje poslední YA novela Audrey's  Guide to Witchcraft je o sedmnáctileté čarodějce, která musí vypilovat svou moc, aby mohla zachránit svou matku před zlem. Je to první knížka z trilogie Audrey's Guide.Pokud jde o moji inspiraci jsem fascinována čarodějnicemi.  Vždycky jsem cítila, že tajemná síla protéká ve světě a čarodějnice jsou schopny ji využít . Také ráda míchám humor a fantasii , je to náročné, ale chtěla jsem to zkusit. 
2)  Jaké je tvoje oblíbená scéna nebo postava ve tvojí knížce?
Myslím, že Sadie byla moje oblíbená postava.  Miluju její smysl pro styl a dezorientaci v "pozemském" světě. Také jsem opravdu milovala Aundreynu mladší sestru Megan od samého začátku. Je to přirozená rocková hvězda, kterou jsem vytvořila. Aundrey mi dala nejvíc zabrat, ale jakmile jsem uslyšela hlas, běžela jsem za ním. Přestože mi to trvalo pěkných pár let hledání správné protagonisty na vyprávění tohoto příběhu. 
3)  Je  nějaký autor, kterého by jsi ráda poznala?
Dr. Seuss ( aka Theodore Geisel ). Bohužel umřel před pár desítkami let, ale možná ho potkám někdy v posmrtném životě!! :)

4) Preferuješ e-knihy, vázané knihy  nebo paperbacky?
Miluji všechny! E-knihy jsou úžasné, protože můžu dostat téměř jakoukoliv knihu z rozmaru.  Pořád, ale miluji paperbacky, i když vůně všech knih je okouzlující. ( paperback, vázaná, stará nebo nová ) 

5) Můžeš nám říct něco o tvých plánech do budoucna?
Právě teď pracuji na Audrey's Guide to Witchcraft.  Pracovní název je Audrey's Guide to Black  Magic, ale to se může změnit.  Mám úžasnou beta skupinu čtenářů, kteří mi pomáhají. Jsem unešena z jejich odpovědí , jsou velkorysí a ještě k tomu poctivý se zpětnou vazbou. Je to něco, co se mě opravdu dotklo - komunita spisovatelů a čtenářů, kteří si navzájem pomáhají. Mám tolik zábavy a rozvoj Audrey's světa jde opravdu dobře!  Jsem příliš pověrčivá na to, abych řekla více, ale doufám, že by kniha mohla vyjít ne svět na jaře nebo v létě. 
6) Kdyby jsi nemohla být autorkou, co by jsi byla?
Je mnoho kariér, které bych ráda zkusila: návrhářka, písničkářka nebo  učitelka jógy  Neříkám, že mám talent v těchto oborech, ale zní  jako zábavné zaměstnání. 

7) Co právě teď čteš?
Čtu několik různých knih o songwritingu, skutečně. Můj manžel, nevlastní syn a já se snažíme být dobří v hraní v kavárnách a  barech, kam se chystáme  v létě.

8) Děkuji za rozhovor! Chceš něco říct nakonec?
Děkuji za umožnění napsat něco o mé knize. Ráda slyším názory na mé knihy takže neváhejte a piště na jodygerhman@gmail.com
Zde jsou některé místa kde mě můžete najít: 


1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.