středa 30. ledna 2013

Mercy Thompson - Železný polibek


Název: Železný polibek
Série: Mercy Thompson
Díl: 3
Autorky: Patricia Briggs
Nakladatelství: Fantom print
Žánr: Fantasy, kožoměnci, romance
Anotace: 
Mercy Thompsonová sice umí měnit podobu – její charakter je však pevný. Když jejího bývalého šéfa a učitele zatknou pro vraždu a vlastní lid ho nechá hnít za mřížemi, je na Mercy, aby i navzdory jeho přáním očistila jeho jméno. Mercyina věrnost je však vystavena zkoušce i z jiné strany. Vlkodlaci zrovna neprosluli trpělivostí, a pokud se Mercy nedokáže rozhodnout mezi dvěma muži, k nimž chová city, Sam s Adamem by mohli rozhodnout za ni…

Takové inspirační video 



Můj názor:

V tomhle díle se dozvídáme spousty zajímavých věcech o fae. Jsou staří, nebezpeční a zlomyslní. Zee je její starý  kamarád a všechno, co ona ví o autech ji naučil Zee.  Ve městě se děje něco divného, protože někdo zavraždil fae.  Nikdo neví, kdo by to mohl být, ale obvinili z toho Zeeho. Mercy se to samozřejmě nelíbí a proto se na vlastní pěst snaží vyhledat pravého vraha.

Fae už vylezli na povrch a lidé o nich ví. Neví však úplně všechno. Strýček Mike je tajemný a má spoustu tajemství. Já osobně ho nemám ráda. Přijde mi jako kdyby skrýval něco hrozného a chová se odtažitě. Milostný trojúhelník se nám začal trochu kazit a vypadá to, že si Mercy konečně vybrala.

Teplo jeho těla nemělo být tak příjemné. Zlobil se a všechny svaly v těle měl napjaté. Měla jsem pocit, jako by se o mě opírala velmi těžká, teplá cihla. Sexy cihla....(str. 138)

Obálky u téhle série se mi hodně líbí.  Postava na každé obálce má asi ztotožňovat Mercy, ale mě stejně překvapují tetování. Na každé obálce jsou trochu jiné. Zajímalo by mě jak by na obálce vypadal třeba Adam nebo Samuel. Podle mě by bylo super kdyby se tyhle dva objevili na obálce. Jen nevím jestli by mi to nezkazilo představu. Přeci jenom si je představuji hodně HOT. 

Vraždu, za kterou je zatčen Zee spáchal pravděpodobně člověk. Je to k neuvěření, protože fae jsou velmi mocní, ale tohle je stopa, které se Mercy drží.  Roli v tom hraje i kouzelná hůl, která se vždy objevuje v blízkosti Mercy. Neví proč, ale nějak si s tím hlavu neláme. Když se k vrahovi přiblíží ani o tom neví.  Byla to osudová chyba pátrat po vrahovy na vlastní pěst, protože i ona na to doplatí..

Tahle série mě dočista okouzlila. Každým dílem se ukazuje, že autorka umí psát. Každá knížka jiný děj a ukončený případ. A ještě k tomu dokonalý milostný trojúhelník takže co si víc přát.  Knize bych dala pět hvězdiček, ale tu jednu si nechám ještě v záloze. Doufám, že další díl bude ještě lepší a také že si Mercy někoho konečně pustí hooodně blízko k tělu. 












0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.